Vært på UL

snoopy81

Forelsket i forumet
Da har jeg nettopp kommet hjem fra UL i porsgrunn. De fant 12-13 eggposer[:D][:D], så han(legen) var veldig fornøyd med det. Han sa ikke så veldig mye om str på eggposene.
Men av det jeg kunne sniklese meg til, så så jeg at de lå på 12-14 mm, kan det stemme??

Videre forløp er at jeg skal ta el sprøyta imorgen kl 23, så er det uttak tirsdag..(gruer..gruer), og innsett torsdag[:)]

Høres veldig spennende ut.
Gratulerer[:)]
Lykke til[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: janpanmarsipan

Det går nok kjempe bra [:)]

kjempe masse lykke til[:D][:D][:D]

Oioioi! [:D] Så moro! Er sikker på at det er mange gullegg inne i de eggposene [:D] Nå er du snart ruger snoopy [;)] Syns du ikke selv dette har gått ganske fort? For jeg syns jaggu ikke det er lenge siden du begynte på sprayen altså.. kanskje litt annerledes når du selv er oppe i det men.. [;)] Hipp hipp hurra! Hadde du han unge legen i dag eller??

ORIGINAL: snuppis!

Det var gode nyheter [:)] Masse lykke til med insettinga og uttaket [:)]

Signerer.

Ingen ung lege her i gården nei[;)]. Tror det var han klinikksjefen Rhoede. Han var ikke akkurat den pratsomme typen, for det var hun jeg hadde sist...Mette Friberg. Men det virker som om det er tilfeldig hvilken lege man får, sikkert ettersom hvem som er på jobb.[;)]
Og jo, selvfølgelig har det gått kjempefort, og det samme kommer det til å gjøre for deg snuppa[:D] Nå er du snart igang med sprayen[:)]

Tenker du på Dr. Kahn? [8|] Har aldri hørt at det jobber en ved navn Rhoede der nemlig.. Hmm? Ikke det at jeg er så veldig kjent der akkurat da [8D] Det er nok tilfeldig hvem man får ja, den som er ledig og er på jobb. Vi har hatt Mette og han unge, som jeg ALDRI husker navnet på [&:] Så nå gjenstår bare han selveste Dr. Kahn [:)]

Er så glad det var gode nyheter for dere jeg [:D] Tenk at du hadde så mange eggposer!! [:D] Moroooooo!

Hehe, stemmer...Kahn var det. Rota jeg nå, det var spl som het Rhoede til etternavn tror jeg[&:][&:]. Var ikke helt meg selv idag tror jeg.[:-]

Er det noen som hadde peiling på hva som er ok str på de eggposene eller? Jeg har nemlig ikke snøring[;)]

Ja det er Paula Faye Rode som er seksjonsleder/sykepleier [;)] Det er absolutt lov å surre litt på dager som det her snoopy [;)]

Mener å ha hørt at 19-20 mm er gode og modne egg (14 og oppover er vanlig..?), men jeg tar sikkert feil altså.. du får sikkert svar fra noen erfarne damer her inne [;)] 

Når eggene er 19 mm så er de sprekkferdige av seg selv leste jeg på nettet nå.. så dine egg er sikkert kjempe bra i forhold til EL sprøyta du skal sette i morgen [;)] Skal lese enda mer jeg nå [8D]

Se hva jeg fant på nettet:

En naturlig moden follikkel har vanligvis en størrelse på 20 mm. Hormonstimulerte follikler er ved uthenting fra 25 mm ned til 12 mm i størrelse

Hva er det man ikke finner hvis man googler litt [8D]

Takk skal du ha.[:D] Tenkte ikke på å google jeg.[:-]
Da ligger desverre mine ikke så godt ann i forhold til str da[:'(] Men får håpe de duger tilslutt allikevel, får ikke gjort noe med det nå allikevel.

Du skal se at alt blir perfekt snoopy [;)] Er ganske så sikker på at dette resulterer i en positiv test for deg [;)]

Åssen behandling har du hatt før dette?? holder selv på med gonal F nå å skal til på noe annet også til uka..

Skikkelig bra antall med eggposer.. Håper egguttaket går fort og smertefritt[;)] og at gullegget er blandt disse[:)]

Bling 87: Hva tenker du på i forhold til tidligere behandling? Hvis du tenker på før IVF, så har jeg hatt 4 runder med pergo.

Takk for alle lykkeønskningene jenter[:D] Det varmer godt[:)]

Så spennende! Snart er du ruger! Masse lykke til!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp