Vært på UL

MsRose

Forelsket i forumet
Hei jenter!!

Hadde en litt tung dag i går, gruet meg til ul i dag og forventet jo det verste..
Men tror så sannelig at det hjalp å skrive her inne, for noe har skjedd der nede siste døgnet
Ultralyden i dag viste ca 20 eggposer, hvor en var 19mm og resten lå rundt 14-15 mm [:D]
Ble kjempeglad, for det betyr at det går rette veien og at forsøket ikke ble avbrutt alikevel!
Kunne ha gitt legen en stooor klem der og da, men unngikk d da han så så streng ut og slettes ikke mottakelig for hormonelle meg i gledesrus..hihi...
Så da blir d menopur 300 ie i 2 dager til, ny ul på fredag og uttak på mandag...
JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI

Er spent på hvor spent jeg skal bli over buken til da, noe har skjedd siden i går allefall, for er spent og oppblåst over magen som bare d.. er det normalt å ha itt vondt siste dagene før uttak eller?
Tror det blir sofaen på meg i dag gitt, med god samvittighet og ei god bok [;)]

Så takk til alle dere som kryssa fingrene for meg... d har tydeligvis hjulpet... [:)]

Så bra vennen. Jippi, jippi.

Jeg hadde også litt vondt rett før uttak og var veldig oppblåst.

ÅÅhh nå ble jeg glad!!

Lykke lykke lykke til videre, håper for deg det blir gullegg av dette. :)

Å så utrulig bra[:D][:D][:D] Dette blir bra vettu[;)]

Det er nok ikkje uvanlig med vondt i buken så mange eggposer som du har[;)]

Kjempe spennande dette her[:)]

Åhh nå ble jeg glad[:)][:)][:)]

Lykke til videre, håper det blir ett gullegg av dette[;)]

Så gode nyheter![:D] på min siste ul viste det 18 folikler, fikk ut 21!

Er nok vanlig å føle seg litt "stinn" i magen, bare være forsiktig med salt mat(unngå det egentlig om mulig) og drikk masse vatn etter uttaket!
Det fikk eg beskjed av sjukepleieren, pga fare for overstimulering og samling av vatn(folikkelvæske) i eggstokkane etter uttaket!

Krysser fingre for at det blir mange flotte egg! Og at befruktningen går seg fint til og at det blir nok til et lite lager på fryser'n![:D]
Lykke til med siste rest av sprøyter og el-sprøyte på lørdag! Dette blir spennede!![:D][:D]

ORIGINAL: snuppis!

Det var kjempe gode nyheter MsRose [:)] Masse lykke til med UL på fredag og uttak på mandag [:)]

Sign[:D][:)]

Var jo det jeg visste [;)] Hihihi.. Flotte greier! Da blir det andre boller skal du se [;)]

kan godt skjønne du er glad, det var jo kjempe gode nyheter[:D] kjempe masse lykke til...

Takk for gode råd og lykkeønskninger [:)]
Ja ble kjempeglad begge to her, håper på ett gullegg inn og kanskje noen på frys [;)] (storforlangende har jeg alltid vært..hehe..)
Er egentlig litt av et maraton d her... først er man spent på medisinene/bivirkninger, så på hvor mange egg, så selve uttaket, befruktningen, innsettingen og event egg på frys, så om spira sitter... ikke rart at det merkes på både kropp og psyke at man går gjennom dette her [8|]

Så det er godt å ha dere her inne, er noe helt annet å lufte tanker og spørsmål om dette med andre som gjennomgår det samme, enn med venner/familie som ikke har følt det på kroppen selv og opplevd hva det vil si og ikke kunne lage barn på den "gode gamle" måten..
Så takk til dere alle

Kjempeflott, at det gikk så bra da, så da krysser jeg fingrene for at du har mange med god kvalitet,
skal bli spennendes å følge deg fremover nå[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Det var kjempe gode nyheter MsRose [:)] Masse lykke til med UL på fredag og uttak på mandag [:)]

ORIGINAL: Lemi

ÅÅhh nå ble jeg glad!!

Lykke lykke lykke til videre, håper for deg det blir gullegg av dette. :)

[:D]

Back
Topp