vært på ul. :)

mammatilLinnea

Elsker forumet
Var litt nervøs når jeg satt og ventet. Satt og ventet 45 min før jeg kom inn. Var redd dem ikke skulle se noen hjerte aktivitet eller finne noe annet galt. Føler meg ikke gravid,har ingen symptomer,så jeg begynte og bli i tvil på om det egentlig var noe inni der. Men inni magen min lå en liten liten tass. [;)] Jeg fikk også høre hjertet slå. BLE SÅ UTROLIG GLAD!!! [:D]

ÅÅÅ så koselig å høre
hva var det jeg sa ??? Dette kom til å gå bra ikke sant

Gleder meg selv til jeg skal til legen 10 mai håper jeg får høre hjertet jeg også

klem

Glemte å spørre fikk du ny terminsdato eller stemmer den du har

bare litt nyskjerrig

klem

Ho sa jeg var ca 7 og ei halv uke på vei nå,men at jeg ikke skulle stole helt på det for var vanskelig å si så tidlig akkurat hvor langt man er på vei. Så jeg gidder ikke og gjøre om tickern. [:)] Skal på ul igjen den 22 mai. Er så glad dem tar det alvorlig denne gangen. Skal også til legen og ta blodprøver og slik den 9 mai. [:)] Håper du får høre hjertet når du skal på ul. Det var helt fantastisk. Har endelig fått det bekreftet at det virkelig er noe inni der. [;)] Er så glad i dag.

Så morsomt [:D]  Gleder meg til jeg får time til ul, legen sendte henvisning idag..bare for at jeg er usikker på termin og har lyst til å se den lille[;)] har en snill lege[:D]

Misunner deg veldig[:D]

Ja de skal ta ting på alvor på tanke på hva som har hent tidligere. Det er bra du får så bra oppfølging håper jeg får det også ....

klem

Ååååå så deilig da!

Jeg skal til legen 16. mai og regner med å få henvisning til ul pga svangerskap like etter p-pille slutt. Men det er leeeeenge til...

Såå spennende[:D]jeg har også lyst på en tidlig UL..hva koster det når man tar utenom den faste?

Jeg måtte ikke betale pga at jeg får ekstra oppfølgning denne gangen fordi jeg har mistet to ganger før. En gang sent i svangerskapet og en gang før det hadde gått tolv uker. Skal på ny ul 22 mai jeg. [:)] Så det er gratis for meg,men vet ikke hvor mye det egentlig koster når man tar det utenom den faste.

Var på ul i dag. Ble så glad når jeg så hjertet slå[:)][:)] Hadde nesten trodd d kom til å gå skjeis men fikk STORE forhåpninger hos gyn i dag ja.
Jeg får også ekstra oppfølging siden jeg har mista før, og går til priv gyn og alt dekket. skal inn igjen den 23mai og skal til legen den 22 mai..

ER SÅÅÅÅÅ GLAD

Så bra! Ordne sæ for snille jenter vettu.. [;)]

ÅÅÅ så gøy! Jeg skal også på UL 22 mai. Da er jeg vel ca 8 uker + på vei.
Får jo EKSTRA med oppfølging jeg også. Skal forlange hvertfall 1 UL
i mnd... det SKAL JEG HA!!!
Hvilket sykehus skal du på?

Vi var på ultralyd i går. Fantastisk å se den lille skapningen bevege seg. Og det lille hjerte som slo. Jordmoren kunne til og med telle fingrene på den ene hånden, selv om fosteret bare 2,5 cm!!

Så fantastisk[:D] Det må være en god følelse.. Tro om jeg også kan få tidlig UL siden jeg har mista tidlig to ganger før..Men, de sier at tredje gang teller det.. Så jeg har en skikkelig god følelse denne gang.. ;) Har ikke kontakta lege ennå, men i dag er det 7 uker, kanskje jeg skulle tatt en tlf.

Back
Topp