Vært på UL

Kærr

Betatt av forumet
Så lettet! :)

Var nettopp på tidlig UL og fikk se en liten spire med et bankende hjerte!! :) Hun mente jeg kun var 6+0 (jeg selv mener 6+4) men alt så foreløpig bra ut :) Veldig deilig med en bekreftelse på at alt står bra til :)

Last edited:
Så deilig å få en bekreftelse! :)

Puh!! Så bra!! :D

Må være en utrolig lettelse! Hadde sa i uke 7 sist, og er 6+5 nå og føler jeg holder pusten... Lurer på å bestille time til ul privat bare for å se at alt (forhåpentlig vis) er bra :)

Så deilig :-)

Så bra at alt var fint :)

Må være en utrolig lettelse! Hadde sa i uke 7 sist, og er 6+5 nå og føler jeg holder pusten... Lurer på å bestille time til ul privat bare for å se at alt (forhåpentlig vis) er bra :)

Skjønner godt at du blir bekymret da.. Bedre å bestille enn å engste seg iallefall :) da slipper du å gå rundt å tenke på det.. Jeg også hadde privat UL :)

Skjønner godt at du blir bekymret da.. Bedre å bestille enn å engste seg iallefall :) da slipper du å gå rundt å tenke på det.. Jeg også hadde privat UL :)

Det er sant - da har jeg bestemt meg for å bestille time i dag så får sikkert time rett over helga :)

Jeg var på UL i går pga små blødninger. Var utrolig nervøs, men alt stod bra til. Er en enorm lettelse, så bra at det går fint med spiren din :)

Back
Topp