Vært på ul

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Det gikk bra. Godt å være ferdig. Lille har d som den skal. Og gyn sa flere ganger at dette går bra! Blødningene er også en logisk forklaring på, nemlig at d var tvillinger, men den ene har ikke klart å utvikle seg. Heldigvis er de delt,så d har ingenting å si for den som lever. Off,for mye drama for meg dette her!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

D er veeeldig godt å se at alt står bra til :) Og når en får beskjed om at d har vært to inni magen,men den ene ikke klarte seg,så er d faktisk veldig trist.. Samtidig som en blir glad fordi d er et bankende hjerte der. Jeg fikk også beskjed om at d har vært tvillinger.. Fikk sjokk,og etter noen timer ble jeg litt trist fordi den ene fostersekken var tom. Nå ska jeg tilbake den 19. for å se om d virkeli er to eller én. For d var litt tidlig å se skikkelig. Men jeg føler på meg at d er én. Jeg har ikke hatt noen blødninger heldigvis..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jippi.
Gratulerer med bankende hjerte

Så bra, hipp hurra :-) enig i at det er trist om det har vært to og kun er en igjen, men det kan godt ha vært at det overhodet ikke har utviklet seg, at egget kun rakk å bli delt og at det ikke har vært noe foster der :)

TuMmY LoVe

Ja, det kan jeg :-) veldig glad jeg fikk svar, og at den som lever ikke blir påvirket av det!! <3

Godt å høre at du fikk se et bankende hjerte:-) men selvfølgelig trist med tvillingen. Dette med svangerskap skal virkelig ikke være lett:p

Gratulerer med bankende hjerte:Heartred
Trist med tvillingen selvfølgelig.

Må være så godt å få en bekreftelse! :)

Synd med tvillingen, men så fint at den andre hadde det bra!

Godt å høre at alt er bra :) trist med tvillingen, men godt det ikke går utover den levende babyen der inne ;)

ja, altså, ikke misforstå meg, men jeg hørte jo ikke om noe tvilling da jeg var på ul for 1 uke siden, så har liksom bare vært innstilt på 1... Så jeg ble ikke sånn skuffet av det.. Heller super overasket over at det var mulig at vi kunne fått tvillinger.. :P Og veldig deilig at det er det som er grunnen til blødningene og murringene.. For var sikker på en sa.. og det er jo på en måte d, men står likevel igjen med en baby mest sansynlig... :D

Back
Topp