Vært på ul..

*Plomme*

Blir kjent med forumet
Og der var det et lite hjerte som blinket :love7 Alt så greit ut så langt, så da er det to uker til neste ul. Utrolig rørende, og minst like flott som sist sv.skap. Ingen endring på termindato foreløpig, men kunne ikke utelate at jeg var litt lengre på vei enn antatt. Det eneste hun kunne anmerke var at hun så noe som kunne se ut som en til, men at det var vanskelig å se. Så blir spennende uker å vente! :happy093
 
WOW så spennende,tenk om du får tvillinger da.
Er det en grunn til at du tar UL?

Har forresten gjort det med mine også,koselig å få se de,det blir så mye mer virkelig da!
 
Gyn. jeg går til har ul-apparat, så betaler ikke noe ekstra for det. Følges opp ekstra pga risikosv.skap forrige gang.
 
Å så spennende! Når skal du på UL igjen da?
 
Jeg skal i uke 8 og 12, og så blir vel neste den ordinære ultralyden, etter det vet jeg ikke noe annet enn at jeg skal på 3d-ul i uke 27-28 :)
 
Åhh, det er en så herlig følelse! :) Masse lykke til på dine neste ultralyder!
 
Takk, du også! :) Skulle gjerne vært foruten så mange ul.. synes i grunnen er ganske tung psykisk å gå rundt å grue seg og være spent i dagene før.. Men er jo glad alt ser greit ut så langt.
 
Jeg har bestilt UL 18 april :) TRO viss det viser seg å være 2 der!! Hehe, tviler sterkt, men det hadde vært utrolig morsomt :) Men dere, har dere symptomer? Jeg har vært kvalm og trøtt i de andre svangerskapene, men nå er jeg uke 6 og kjenner ingenting :/ har ikke ømme pupper heller.. Det kan kanskje ha noe å si at jeg har silikon, men det skulle i grunn ikke ha noe betydning.. Blæh.. Blir jo nesten litt nærvøs for at det ikke er noe der :/
 
Og der var det et lite hjerte som blinket :love7 Alt så greit ut så langt, så da er det to uker til neste ul. Utrolig rørende, og minst like flott som sist sv.skap. Ingen endring på termindato foreløpig, men kunne ikke utelate at jeg var litt lengre på vei enn antatt. Det eneste hun kunne anmerke var at hun så noe som kunne se ut som en til, men at det var vanskelig å se. Så blir spennende uker å vente! :happy093

*sniker i tråden*

Hvor langt er du på vei? Jeg var på tidlig ultralyd 6+6 og gynekologen kunne ikke utelykke at det var to der. Så skal på ny ultralyd nå på torsdag (8+6) og avklare om det er en eller to! :)
 
Back
Topp