Vært på UL

Hade!

Forelsket i forumet
Ikke rart jeg hadde vondt i magen, var visst overstimulering ja...  Ganske så store eggstokker... men foreløpig er det sykemelding bare. Så skal de følge med hvordan det går fremover. ..
Tok blodprøve i dag, så da får jeg svaret i morgen, morsomt å vite hvor mye HCG jeg har i blodet, selv om det ikke kan være noe pekepinn på om det er en eller to...[:D]

Men på en måte så er jeg glad, fordi det tyder vel på at jeg er gravid også?? når man blir det så lenge etter uttak, så er det vel fordi kroppen pga graviditet produserer HCG... derfor er vel overstimulering et graviditetstegn i seg selv på dette stadiet???????????[:D][:D][:D]

HÅPER det er 2

Huff ikke bra at det var overstimulering. Men veldig bra at du blir fulgt opp

Lykke til med blodprøve svaret [:)]
Dumt det ikke gir noe pekepinn på antall spirer [;)] hi hi

Håper at dette går fort over, overstimuleringen menerr jeg. Ikke så bra det...klem til deg.

Men flott å høre at alt virker bra ut da og tidlig for tidlig ul enda...spennendes dette 1 eller 2[;)]

Ja, jeg bekymrer meg ikke, har en følelse av at det går bra [:D][:D] skal til UL 27/7[:D][:D][:D][:D][:D] da får jeg vite om det er en eller to[:D][:D][:D]

blir veldig spennende.. tenk om det blir 2 altså[:D][:D]

Uff då. Håpar det blir bedre snart! Godt de følger det opp![:D]

Blir spennande å høyra ang Hcg'en!![:D][:D]

hei du

jeg var også veldig overstimulert. men dette gikk over av seg selv, og jeg fikk en ul i uke 7 og en i uke 9 pga kontroll av eggstokker...

Alt gikk bra...

Back
Topp