Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat? Det går jo ikke an!Som skrevet ovenfor så så ikke gynekolog fosteret i går på ul (uke 5+6 eller6+0). Han ga meg beskjed om at jeg kom til å få innkalling til ny time om 1 uke. Jeg ringte sykehuset i dag, og da sier hun i resepsjonen sa at han har satt meg opp på ul om 7(!) uker. Jeg fortalte at jeg har fått beskjed om mulig fostersekk igjen (hadde det i mai også), og sa det måtte være en feil. Jeg fikk da beskjed om at det var helt fullt neste uke, men hun skulle høre om noen "leger var snille og kunne ta meg inn om to, kanskje tre uker". Seriøst? Skal jeg gå i to-tre uker i uvisshet når gynekologen sa i går at det mest sannsynlig er BO/tom fostersekk? Og når jeg har gjennomgått tre aborter på et år. Kjenner at dette blir for tøft![]()
Det går jo ikke an!! Iallefall ikke når legen sa du skulle bli tatt inn ila ei uke! Ring tilbake og bruk de hysteriske gravidhormonene til det de er verdt!Som skrevet ovenfor så så ikke gynekolog fosteret i går på ul (uke 5+6 eller6+0). Han ga meg beskjed om at jeg kom til å få innkalling til ny time om 1 uke. Jeg ringte sykehuset i dag, og da sier hun i resepsjonen sa at han har satt meg opp på ul om 7(!) uker. Jeg fortalte at jeg har fått beskjed om mulig fostersekk igjen (hadde det i mai også), og sa det måtte være en feil. Jeg fikk da beskjed om at det var helt fullt neste uke, men hun skulle høre om noen "leger var snille og kunne ta meg inn om to, kanskje tre uker". Seriøst? Skal jeg gå i to-tre uker i uvisshet når gynekologen sa i går at det mest sannsynlig er BO/tom fostersekk? Og når jeg har gjennomgått tre aborter på et år. Kjenner at dette blir for tøft![]()
Så bra at det ordnet seg! Masse lykke til på tirsdag!Mannen min jobber på sykehuset og fikk snakket med en annen gynekolog. Han mente at hun i resepsjonen hadde gjort en feil, så han ordnet slik at jeg fikk time hos han førstkommende tirsdag. Er lettetGodt å få slippe å gå i ukesvis når det sannsynligvis ikke har gått riktig vei.
Så utrolig bra det ordnet seg! Men det skal jo ikke være sånn at man må ha en innsider til å fikse sånne ting! Det skal jo skje av seg selv! Det siste man trenger i en sånn sårbar posisjon som du er i nå er å krangle for å få hjelp! Sender deg en stor klem og krysser igjen alt jeg har for at du bare har en liten luring inni magen som liker å tulle med mammaen sin ved å leke gjemsel!Mannen min jobber på sykehuset og fikk snakket med en annen gynekolog. Han mente at hun i resepsjonen hadde gjort en feil, så han ordnet slik at jeg fikk time hos han førstkommende tirsdag. Er lettetGodt å få slippe å gå i ukesvis når det sannsynligvis ikke har gått riktig vei.
Mannen min jobber på sykehuset og fikk snakket med en annen gynekolog. Han mente at hun i resepsjonen hadde gjort en feil, så han ordnet slik at jeg fikk time hos han førstkommende tirsdag. Er lettetGodt å få slippe å gå i ukesvis når det sannsynligvis ikke har gått riktig vei.
Åhh det var da enda godt ! Hadde vært forferdelig å måtte ventet nor lenger :/ Masse lykke til! Og håper bare det var litt for tidlig forrige UL![]()