Vært på UL *med bilde*

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Da har endelig vi vært på UL. Alt sto veldig bra til med lille babyen<3 Så herlig å se alt så tydelig og utrolig deilig å høre et hjerte som slo akkurat som det skulle ca 170slag i minuttet<3
Her er spira 11uker:
 
Åååh! Så nydelig :-)
 
Så fint bilde:)
 
Å så nydelig :) Jeg skal på ul 2.1.12, da er jeg 11 uker. Det ser jo ut som en liten baby jo :)
 
ojj så fantastisk!!! man kan jo se at det er en liten baby jo!!
 
Så nydelig! !:)

Håpar eg også kan få tidlig ul. Har ikkje private klinikkar så tilbyr ul her i nærheten, så eg må på sjukehuset. Spørst kor mykje dei syns eg trenger det! :P Men har såå lyst til å oppleve tidlig ul!! :)
 
Så KOSELIG :)

Men du nevner at hjertet slo 170 slag i minuttet. Jeg mener at vår også gjorde det. Betyr det da at det er en jentebaby? :) Eller er dette for tidlig å antyde?

Jeg har nemlig lest at guttababyer slår under 140-150 slag i minuttet, mens jentebabyer slår over 140-150 salg i minuttet.. Stemmer dette? :)
 
ååå så nydelig <3 <3 <3 :)
For et flott bilde =) hihi
 
Så godt å høre at alt var fint. Skal på min andre ultralyd rundt samme tid og håper alt er like bra :D

Tok du innvendig eller utvendig? Synes du fikk så fint bilde, håper jeg får det samme. Er 11 + 1 når jeg skal (blir sikkert satt litt tilbake da).
 
Åååh så hærligt!
 
Takk alle sammen :D
Synes det var så morsomt selv å kunne se det så klart allerede :D
Dere burde glede dere som skal rundt denne tiden, morsomt å se de sprelle rundt :D

Trur ikke hjerteslag har så mye å si på kjønn så tidlig, trur babyens hjerte slår ca så fort uansett så tidlig. Jenta mi hadde hjerteslag på 146-152slag i min men det var fra rundt uke 20 :-)

Kafo: Det var utvendig heldigvis :D men måtte fortsatt opp med buksesmekken å frem med stubbene :P
 
åja, ok:) visste bare ikke at man kunne få så tydelige bilder med utvendig så tidlig:) tipper jeg da får både innvendig og utvendig, virker som hun legen "liker" det best:p men begynner å bli vant til det nå:p
 
Oi! SÅ bra bilde det var da :D
Var du fornøy med ul der? Er så usikker på hvor jeg skal gå jeg ?
Gratulerer med lille nurket <3
Når tar de innvendig og når tar de utvendig da. Tror jeg er ca. 8+4, litt usikkert :)
 
Så nydelig - nå gleder jeg meg veldig til UL neste torsdag:)
 
Ååå så koselig<3 Lille babyen jo:) Så gøy for deg å ha sett den lille så tidlig:) Jeg skal på ul i romjula,da er jeg  11+4 så det blir spennende:)
 
weee så gøy, er de så ferdigutviklet allerede ja?? utrolig hvor fort man glemmer :)

jeg skal på fredag, da er jeg 12 uker, håper å få se noe av det samme :)
 
mamma-t81: Hvis du bor i østfold ville jeg valgt knøttet:D koster 600kr men er absolutt verdt det! Jeg hørte meg litt rundt på generelt om det var andre med erfaringer derifra, å de som hadde vært helt ned i uke 7 hadde fått utvendig. Hun er forresten veldig koselig og pratsom hun jordmoren, forteller absolutt alt hun gjør :D
 


Des09Spirejuli12 skrev:
mamma-t81: Hvis du bor i østfold ville jeg valgt knøttet:D koster 600kr men er absolutt verdt det! Jeg hørte meg litt rundt på generelt om det var andre med erfaringer derifra, å de som hadde vært helt ned i uke 7 hadde fått utvendig. Hun er forresten veldig koselig og pratsom hun jordmoren, forteller absolutt alt hun gjør :D

Jepp, tenkte jeg skulle ringe og bestille time der :)
Litt vanskelig å komme igjennom på telefon bare.
Bor i Fredrikstad så det er jo snaue 20 minutter inn. Kjenner godt til det gule huset fra før, da jeg jobbet i Moss :)
Var et fantastisk bra bilde da :) helt ubegripelig at det er så utviklet alt :D
 
For et herlig lite knøtt! Og så heldige som fikk denne fine opplevelsen.
Jeg var på en suupertidlig UL i uke 7, mest for å se om det var liv og da var det ikke mye å se annet enn hjertefrekvensen. Men det er fantastisk hva som utvikles på disse ukene og hvordan den lille spiren forvandles fra en liten bønne til et bittelite menneske på så kort tid!!
 
Back
Topp