Vært på UL jeg åååå :)

Smurfekringla

Gift med forumet
Da har jeg vært på UL :)
Fikk termin 6 januar, så er 10+5 i dag :)
Alt så helt fint ut :)
gud, så deilig å vite at alt er bra!

BTW: Måtte jo kle av meg nedentil for han skulle jo oppi der liksom.
Og det er jo greit at jeg må ta av meg da... Men det rommet jeg var på var ganske stort, så ble jeg best om å kle av meg inne på et lite toalett i ene enden av rommet, og gyn. stolen var i andre enden av rommet. Så da måtte jeg liksom sprade over hele gulvet uten klær nedentil. Ikke fikk jeg noe håndkle eller papirgreier til å dekke meg med heller...
Altså, han skulle jo se oppi der uansett. men følte meg bare lite kul når jeg måtte gå over hele det gulvet.... Kanskje 10 meter (10laaaaaaaaaange meter) :P
 
Skjønner at du følte deg ubekvem. Man føler seg dum der man går bukseløs :P Men heldigvis er de vant til det i alle fall. Og godt å høre at alt var bra! 
 
Så godt å få se den lille. ;-) skjønner at du syns det var flaut, Hehe, hadde ikke vært så høy i hatten selv ;-)
 
Så bra at du fikk se den vesle spiren;) 
Jeg bruker som regel å ha på meg tunika når jeg skal ta en undersøkelse, eller ul...
Ett lite tips liksom;) 
 
Grattis med vellykka ul :-) Alltid gøy å høre om :-)

Hehe, hørtes ikke lite pinlig ut nei å måtte gå sånn 10 meter over gulvet...jeg fikk håndkle når jeg måtte gjøre det så kanskje noen burde tipse gyn om det...?
 


Flykua skrev:
Så bra at du fikk se den vesle spiren;) 
Jeg bruker som regel å ha på meg tunika når jeg skal ta en undersøkelse, eller ul...
Ett lite tips liksom;) 


Skal definitivt ha tunika på neste gang :)
Alle andre ganger jeg har vært på sånn har jeg fått et håndkle eller papirhåndkle å dekke meg med... Så derfor jeg ikke tenkte så langt som tunika :P
 
ååå godt å se nurket :-) han tok utvendig på meg i dag, sa han kunne prøve det først og det funket jo helt fint :)
 
Gratulerer, så deilig følelse!
 


Kakken skrev:
Skjønner at du følte deg ubekvem. Man føler seg dum der man går bukseløs :P Men heldigvis er de vant til det i alle fall. Og godt å høre at alt var bra! 


sign
 
Så bra at alt såg bra ut!

Er det litt deilig å kunne slappe av litt mer nå?
 
Gratulerer:) Like langt som meg da. Huff kjenner du følte deg ubekvem. Hadde nok en vær person gjort. Er lurt å ta på seg en lang shorte eller tunika når man skal slikt.
 


BelleventerNr3 skrev:
Så bra at alt såg bra ut!

Er det litt deilig å kunne slappe av litt mer nå?


Ja, alt så bra ut :)
Men kunne ikke slappe av lengre en til i dag når jeg skulle ta urinprøve og det var kommet litt blod i trusa. Som sikkert er pga undersøkelsen, men uff... blir jo bekymra uansett jeg. Hva om det ikke er pga undersøkelsen :(
 
Gratis. Det er kos å se nurket. Jeg pleier alltid å ha på meg lang singlet slik at jeg kan dra den landet ned.
 
Back
Topp