Vært på Ul igjen!

tinas

Forelsket i forumet
Var på ul i går,og ble igjen flyttet termin dato lengre frem.. Skjønner ingenting jeg,vet når unfangelsen var og når siste mens var. Sist jeg var på Ul ble jeg flyttet 4 dager frem og det samme nå igjen??
Fikk også beskejd nå om at det var ett stort foster?? Men de kan vel ikke si det så tidlig??

Hmmm..
Kanskje mere eksakt termin på Ul den 23 januar,da er jeg noe mellom uke 17-19..

noen andre som har opplevd dette?
 
hvilket sykehus skal du på UL?

jeg skal 23.januar på haukeland
 
Aldri opplevd å bli flyttet etter UL, men jeg ville forholdt meg til din egen termin dersom du er noenlunde sikker på den. Du vil nok få en endelig termindato på ordinær UL :) Men det høres litt rart ut å bli flyttet frem to ganger på rad allerede da! Vet du hva målene var? Jeg var på UL i uke 13+4, og har målene på mine om du vil sammenligne :)
 
Jeg har opplevd å bli flyttet frem og tilbake på de to ul'ene jeg har v'rt på. Men tenker litt på at dette er et IVF barn og jeg vet faktisk akkurat når egget ble befruktet.. Så jeg fikk beskjed av en gynekolog at jeg skulle holde på IVF terminen min frem til ordinær ul å se da.. Det som du evt får før det er bare synsing.. Så stol på magefølelsen din, så får du ebdelig ul termin 23. januar.

Jeg får min 4. januar...
 
Jeg skal på ordinær Ul den 23 januar,på Ringerike Sykehus.

Syntes det er snodig å bli flyttet så mye frem:/ Men finner vel ut av det om en mnd :)

Husker ikke hva målene er,står ikke på bildene..
 
Back
Topp