Vært på ul idag :)

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Begynte med innvendig, og graviditeten lå tydeligvis laaaangt nede. Var vanskelig å se noe spesifikt.. Ble jo såklart Kjempelei meg, hadde gruer meg veldig i forkant. Hun skjønte vel hvor bekymret jeg ble, og ba meg legge meg på benken for utvendig ul istede, kanskje den ville gi et bedre bilde fra en annen vinkel. Bedre bilde ble det, og hun kunne se hjertet slå. Satte meg tilbake et par dager, så er ca 6+4 idag :)
ImageUploadedByBV Forum1401705658.466586.jpg

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Så hærlig :)

Så utrolig kjekt å se et bankende hjerte :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, NÅ ble jeg ikke mer nervøs selv for morgen dagen :P

Så herlig at det var et bankende hjerte :D Krysser fingrene for det samme her :P :D

Hvordan føler du deg nå? Lettet?

Nei, NÅ ble jeg ikke mer nervøs selv for morgen dagen :P

Så herlig at det var et bankende hjerte :D Krysser fingrene for det samme her :P :D

Hvordan føler du deg nå? Lettet?
Hehe, vet ikke helt hvordan jeg føler meg :p Blir nok en ny ul om noen uker slik at jeg kan se noe selv også.. Paranoid som jeg er :p Men litt lettelse er det jo :):)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Hehe, vet ikke helt hvordan jeg føler meg :p Blir nok en ny ul om noen uker slik at jeg kan se noe selv også.. Paranoid som jeg er :p Men litt lettelse er det jo :):)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Skjønne deg godt. :) men nå har du jo fått påvist hjerteaktivitet så det er jo bra :)

Skal selv ha i rundt uke 12 for sjekk av nakkefold bla. :)

Men kjenner jeg sitter her med litt blandet følelser :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Fantastisk :D Godt med gode nyheter !! :D

Så gøy å se at det er liv i magen då!! Grugleder meg til neste fredag, då skal eg på ul!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp