Vært på UL idag :)

B.L.

Betatt av forumet
Idag var det endelig tid for tidlig UL. Jeg har jo ikke klart å glede meg helt over denne graviditeten siden jeg har vært livredd for hvor mange som gjemmer seg inni magen denne gangen. Men idag har jeg endelig falt til ro etter å ha sett ETT lite hjerte slå :D Det var samme jordmor som oppdaget tvillingene forrige gang, så hun lette grundig både utvendig og innvendig før hun slo seg til ro med at det nok bare er én denne gangen. Hun slett litt med å få målt, da jeg nok er kortere på vei en menstermin tilsier. Jeg har egentlig tenkt at jeg nok er 2-3 dager kortere, men hun satte meg 6 dager tilbake. I følge menstermin er jeg idag 7+0, mens hun målte den lille til 6+1. Om hun har rett fikk jeg positiv CBD på 3+0, og ømme pupper fra 2+3 så jeg antar at ett sted midt i mellom sikkert er rett. Den lille bamsemumsen er 4,4mm "stor" og hadde hjertefrekvens på 122.
 
Åh så koselig! Gratulere så mye! Tenk hvor mye bamsemumsen din skal vokse iløpet av sju mnd.. :)
 
Gratulere! Skal på torsdag, gleder meg ufattelig høyt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye da. Veldig kjekt med ultralyd. Gleder meg til jeg skal :)
 
gratulerere så mye :)
 
Så bra:) slapp av og nyt graviditeten:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så masse! :)
 
Gratulerer! Så betryggende å få se og høre :) Jeg var på tidlig ul forrige gang. Det var jeg SÅ glad for! Men denna gangen er det nok ingen grunn til det, så må vel vente til ordinær... Leeenge...
 
Så utrolig deilig å få den bekreftelsen!!! Gratulerer :)
Grugleder meg til jeg skal på ul om en uke!
 
Back
Topp