Vært på UL idag

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Og Mali blir storesøster til en lillebror
Han lå der å suttet på tommelen (akuratt likens som Mali gjorde på alle ultralydene, og ut kom ei jente med MEGET stort suttebehov, men som nektet smokk [&:])
Alt var bare bra med lille skatten i magen!

Termin ble flyttet til 30. August fra 1 september, så da hører jeg vel til her likvel da [:D]

Morkaka er nå forliggende så må tilbake i uke 32 for å sjekke at denne har flyttet seg tilbake, om ikke blir det keisersnitt [:-]

Gratulerer med en liten gutt i magen [:D]

Gratulerer så mye med en liten prins i magen[:D]
Så morro med en av hver da[;)]
Og du har vel alltid hørt til her du, Gopio, termin eller ei i august[8D][:D]

ORIGINAL: ElisabethRB

Gratulerer så mye med en liten prins i magen[:D]
Så morro med en av hver da[;)]
Og du har vel alltid hørt til her du, Gopio, termin eller ei i august[8D][:D]

Nåh, tusen takk [:)]

Gratulerer med liten gutt! Hehe, ingen av mine tok smokk.. Bare gråt og tok pupp[8|] Håper eg slipper unna det denne gangen! Og så satser vi på at morkaken flytter seg! Den gjør ofte det, og du vil vel helst føde normalt?

ORIGINAL: rosarose

Gratulerer med liten gutt! Hehe, ingen av mine tok smokk.. Bare gråt og tok pupp[8|] Håper eg slipper unna det denne gangen! Og så satser vi på at morkaken flytter seg! Den gjør ofte det, og du vil vel helst føde normalt?

Ja håper også at denne vil ta smokk, Mali brukte igrunnen meg som smokk hun, kunne seriøst ligge der 24/7 om hun fikk lov..  drakk ikke alltid, bare lå der [8|]
Ja håper at morkaken flytter på seg, gruer meg jo egentlig til å føde normalt igjen også, men heller det enn keisersnitt altså.. en vanlig fødsel så kan man jo opp å gå etterpå, å får se babyen sin med en gang osv, men et keisersnitt er jo en operasjon.. [:-] *skeptisk*
Men må man, så må man...

Gratulere med gutt [:)]
Så får vi bare håpe han tar smokk i hvert fall om han blir som storesøster [;)]

Back
Topp