Vært på UL idag ... *oppdatert*

Flangre

Elsker forumet
Måtte ordne meg ny ticker ...

******************************
Oppdatering 8.12:
Da har vi så smått begynt å venne oss til tanken på at det faktisk kommer TO små i juni. Eller, jeg måtte forberede meg på at de trolig kommer før juni da, men holder meg her jeg :) Det kom jo som en "liten" overraskelse på oss. Vi hadde spøkt litt med tanken siden magen kom utrolig raskt og kvalmen har vært altoverskyggende, men vi hadde jo ikke i våre villeste fantasier faktisk trodd at det var mulig. Men det er det vist...

Vi så med en gang jordmoren satte ultralydproben på magen at det var 2 der, og etter kanskje 5 sekunder sier hun "ja, det er iallefall 2 her". Hadde jeg ikke allerede vært liggende, så hadde jeg falt om! Klarte ikke annet enn å le :) Hun fant heldigvis bare de to, og de er helt klart toeggede. Har hver sin fostersekk og hver sin morkake, og trolig hvert sitt kjønn. Nederst til venstre ligger jenta og øverst til høyre ligger gutten. Men vi tar kjønn med en klype salt inntil ordinær UL 10. januar. De er også nøyaktig like store, og har så godt som identiske hjerteslag <3 De er litt over 7 cm lange, og heeeelt perfekte <3

I dag var det legesamtale, og vi fikk litt informasjon om hva som skjer fremover. Jeg får en legetime samtidig med ord. UL, også overtar sykehuset alle kontroller fom uke 24. Da blir det kontroll hver 14. dag og 1 UL i mnd, så vi får tett oppfølging. Siden jeg hadde SF sist og det er tvillinger denne gangen blir dette sett på som ett høyrisikosvangerskap. Siden jeg har en stressende jobb med rundturnus, må jeg forberede meg på å gå bare dagskift fra uke 20 og bli fullt sykmeldt fra uke 24. Det blir mye hjemmetid med andre ord. Så da får jeg kanskje tid til å strikke dobbelt opp
 
Næh, så artig da!!! :-) Det var vel overraskende? Kanskje derfor magen kom fort også da kanskje? Gratulerer så mye! :-)
 
Takk takk. Er litt i sjokk nå kan du si. Vi har jo tullet med det, siden magen kom så fort og siden jeg har vært så kvalm. Men ble temmelig sjelven der og da. De er toegget da, og det kan se ut som om det er ei jente og en gutt :-)
 
Så morsomt :). Gratulerer så mye :)
 
OI OI :-)
Gratulerer dobbelt så masse da :-)
Jeg skal på UL på fredag, og samboeren, svigermor, og svigermormor tror det blir tvillinger siden jeg er mye dårligere nå en med storesøster, pluss at jeg spiser og spiser uten å legge på meg... Spennende å se. Vet ikke helt hva jeg håper på jeg :-)
 
Oj,så herlig!!:) Gratulerer så mye!!=)
 
så gøy, gratulerer så mye :) det er vel foreløpig det første tvillingparet på juni.
 
Så gøy! Gratulerer så mye
 
oioioioi, såååååååååååååå SPENNENDE`!!!
 
Åh, så utrolig gøy!!! Gratulerer så masse :D
 
Næh, så morsomt!!!!!!!!!!! Var det forventet elr et sjokk?:)
 
OI!!!! Gratulerer så mye!! Så gøy!! :)))
 
Næææ!!! SÅ GØY!!! Gratulerer og gratulerer!!
 
Så spennende!!!!! Gratulerer så mye!!!!!! 
 
Så spennende!!!!! Gratulerer så mye!!!!!! 
 
Så spennende!!!!! Gratulerer så mye!!!!!! 
 
Tusen takk alle sammen. Har ikke helt gått opp for meg enda. Sitter å ser på ultralydbildene av dem, og det føles helt rart. Men jeg er helt klart forelsket i de begge to allerede emoticon
 
Back
Topp