vært på ul i dag :)

~lenemoren76~

Elsker forumet
[:D] no e det overstått,var litt nervøs,men det gikk kjempe fint. fikk satt tilbake teminen med 4 dager. og vi får en gutt. så alt kjempe klart[:D][:D][:D] var en kry mamma og pappa som gikk ut fra kk i dag.

så morro da..du får gratulere med en gutt i fremtiden da...
ja det tror jeg på at det gikk to stolte snart foreldre ut ja....
nå kan du gå å skryte om hvor vakker babyen er vet du....
lykke til videre...

klem

Å så gøy, gratulerer med gutten som kommer da[:)]

Så koselig!!!Gratulerer sååååååååååååååååå mye!!!!

en takk alle sammen,er overlykkelig,han lå og gjespet og drakk fostervann, så begynnte han å hikke. utroligt å se på. pappaen var helt fasinert,dette var skikkelig morro. og jeg som var så redd for at det var noe gale. er deilig å få bekreftet at babyen er frisk. gikk rett og kjøpte baby tøy,blått selvsagt[:D][:D][:D]

kjenner til den følelsen.
Er ganske rart egentlig,for mange er bare opptatt med å tenke på hvilket kjønn det blir og ikkje at vi er der for å se om alt er i orden.
Samme gjorde jeg,men da hun sa det var ei frisk jente kjente jeg at det var veldig godt å høre.Hadde ligget i underbevisstheten tror jeg nok ja. [;)]

Åååå, så gøy[:D] Gratulerer med gutten inni magen[:D]

fikk vite at det nå var jente men 2 ganger før var det gutt så jeg vet sannelig ikke jeg men så dere godt at det var en gutt??

grattis med gutten du venter [:D][:D]

Gratulerer sååååååååååååå masse

hei louis. ja de vi så det kjempe godt alle tre. pappaen så det først,han leitet jo haha. så det jeg oxo. jordmora var ikke i tvil,tissen sto rett til værs hahaha[:D][:D][:D]

Så morro...gratulerer med gutt i magen!! [:D]

Lykke til videre..

Jeg vil også snart.....[8D]

kan anbefales på det sterkeste[:D][:D][:D]

Så koselig da!

gratulere med vesle prinsen [:)]

Back
Topp