Vært på ul i dag...

Groer

Gift med forumet
Og der fikk jeg til min store overraskelse se en bitte liten klump med et bankende hjerte:Heartred
Men jeg blør fortsatt ganske mye, så fortsatt stor sjanse for at dette går galt...
Hun kunne ikke se grunnen til blødningene, så enten en pågående sa eller så har jeg mistet en tvilling.
Ny time om 2 uker for å se eventuelt utvikling.
Skikkelig følelsesmessig berg-og-dalbane dette her...
 
Åhh så gode nyheter Håper alt går bra
 
Gode nyheter at det var en liten med bankende hjerte <3 krysser fingrene for deg
 
Krysser alt for at det skal gå bra :) :)
 
Krysser fingre for at alt går fint :)
 
Håper alt går bra :)
 
Håper det går bra med den lille spiren!
 
Håper alt går bra og krysser fingene for deg :)
 
Åh, herlig!!! Jeg har selv vært igjennom en runde med blødninger, nok til at jeg var overbevist om at jeg hadde mista. Men på UL i går så lå det en liten klump med et bankende hjerte. Gyn var derimot nesten sikker på at det hadde vært en tvilling der da man kunne se hva som hadde vært en oppklaring som var i ferd med å bli borte...
Håper den lille klorer seg fast!!
 
Åh, herlig!!! Jeg har selv vært igjennom en runde med blødninger, nok til at jeg var overbevist om at jeg hadde mista. Men på UL i går så lå det en liten klump med et bankende hjerte. Gyn var derimot nesten sikker på at det hadde vært en tvilling der da man kunne se hva som hadde vært en oppklaring som var i ferd med å bli borte...
Håper den lille klorer seg fast!!

Så bra. Hun sa det samme til meg, at det enten var en tvilling eller en pågående sa.
Bare å vente 2 uker på endelig svar.
 
Ååå så fint at det fortsatt er håp <3 god klem!
 
Back
Topp