Vært på ul I dag.

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Som overskriften sier så har jeg vært på privat ul I dag.
Der fikk jeg se ei lita livmor og et lite embryo :) embryoet blinket og vibrerte på skjermen, hun da at det var hjertet som slo fint og det var derfor det ristet. Hun sa det var for lite til å få lyttet på det..

Livmoren min var lita, og jeg ble satt til 5+2, mens embryoet ble målt til 5+6. Jeg selv var helt sikker på at jeg iallefall var over 6 uker. Men sånn er det da, hun anbefalte meg en ny ul om 2-3 uker om jeg ønsket å vite nøyaktig termin. Jeg er usikker på om jeg skal ha en til eller om. Jeg skal ha en til eller om jeg skal vente til nærmere 12 uker.

Tenkt mange tanker i hele dag, og lurer på hvordan jeg kan være så kort på vei I følge ul, da var jeg jo ikke et snev av gravid når jeg fikk positiv test :p noen tanker på at det er på vei til grunne dukket jo opp,men trøster meg med at hun så hjertet slå :)

Termin ble satt til 9 juli per nå :)

Hadde en cyste på v. Eggstokk som forklarer hvor jeg har hatt noe smerter :)
 
Hehe.. så rart at testen viste positiv men at du egentlig ikke var gravid :p som du selv sa, godt du så et blinkende hjerte♡
 
Hihi ja det var en rar beskjed å få :p så koselig å se på ul :)
 
Når det er så tidlig så er det jo litt vanskelig å si så nøyaktig da, men et bankende hjerte er jo kjempebra :)
 
Så godt å få se bankende hjerte ❤ koselig :)
 
Så bra! :) Ikke tenk så mye på antatt svangerskapslengde enda, det er veldig vanskelig å måle nøyaktig når man er så kort på vei :)
 
Så deilig å se et hjerte blink :)
 
Så deilig å se hjertet <3 Men utrolig rart å få beskjed om at man ikke var gravid når man var gravid i følge testen :p Man vet jo selv når man tok en test :p
 
Så bra at du fikk se ett bankende hjerte❤️ Vel du kan dra på ul igjen om 2-3 uker som hun sa, så får du vite terminen nøyaktig.. Jeg skal selv på ul om 6 dager og da er jeg i uke 7+5☺️
 
Tenker egentlig ikke så mye på det akkurat nå kjenner jeg. Tror jeg klarer å vente til ca uke 12 :)
 
Back
Topp