Vært på ul i dag!

Becky87

Elsker forumet
Da har jeg vært på enda en ul. Var hos han som driver med ul her i byen i dag. En gammel og ikke særlig koselig mann igrunnen. Han er veldig kjapp og virker igrunnen dritlei av å jobb (skal snart gå ut med pensjon).

Han så at det var liv og hjerteaktivitet og så virket det som han ville gi seg. Så jeg måtte spørre om han kunne måle lengde og hodediameter siden vi har 1 hel uke mellom de mulige termindatoene. Han fikk målt sånn nogelunde og virket da fornøyd igjen. Så jeg måtte jo spørre om han kunne se om det var gutt eller jente. Da så han kjempe raskt og sa han trodde kanskje det var en gutt.

Så da har vi en som har sagt jente og en som har sagt gutt. Foreløpig heller jeg mest mot jente, men vi får se på ordinær om 3 uker hva han sier da. Blir spennede!
 
Ja er kjempe stor forskjell. Han jeg var hos i dag har ett rykte på seg for å ta feil, så derfor jeg ikke stoler på han når han i tillegg sier at han ikke er sikker på om han tar rett.
 
Jøss for en mann. Da hadde jeg blitt skikkelig skuffa tror jeg! Og ville ikke stolt helt på alt han sa hvis han såvidt titta. Er dette noe du betalte for selv???

Blir spennende å se på ordinær ultralyd da om det gjemmer seg en liten gutt eller jente i magen:)
 
Jeg har vært hos han mange ganger også de gangene jeg har mista, så viste fra før hvordan han er. Har ikke betalt nei, var oppfølging etter tidlig ul siden den viste at morkaka lå litt forran åpningen. Den har heldigvis flytta seg oppover (men uheldigvis på fremsida).
 
Så trolig dårlig gjort å engasjere seg så minimalt. Enda bra dere ikke betalte noe!
Blir spennende med ordinær ul!
 


Becky87 skrev:
Jeg har vært hos han mange ganger også de gangene jeg har mista, så viste fra før hvordan han er. Har ikke betalt nei, var oppfølging etter tidlig ul siden den viste at morkaka lå litt forran åpningen. Den har heldigvis flytta seg oppover (men uheldigvis på fremsida).



Er det dumt å ha morkaka på fremre livmorvegg?
 
Kjenner mindre av sparkene så tidlig da...?
 
En kjenner mindre bevegelser og ofte seinere. Hadde det når jeg gikk med Theodor også, men kjente tydelige spark i uke 17+4, men kjente ikke sånn kjempe masse iløpet av svangerskapet. Men kjente hvertfall daglig og det er håpet denne ganga også, for hvis ikke blir jeg nok veldig bekymra.
 


Becky87 skrev:
En kjenner mindre bevegelser og ofte seinere. Hadde det når jeg gikk med Theodor også, men kjente tydelige spark i uke 17+4, men kjente ikke sånn kjempe masse iløpet av svangerskapet. Men kjente hvertfall daglig og det er håpet denne ganga også, for hvis ikke blir jeg nok veldig bekymra.



Åh, det visste jeg ikke. Men jeg fikk beskjed på ul i uke 12 at min var festet på fremre vegg. Kjedelig da :/ men har kjent spark et par ganger lell, er i uke 16 nå. Men fint at nurket ditt er friskt og har det bra inni der hvertfall, selv om han ultralydmannen var litt mett av dage :p
 
Back
Topp