Vært på ul 5.3-12.... Såå gøy

£ille£en

Forelsket i forumet
D bli vist ei jente!! :)) men tørr ikke å handle jente klær!! :)) hun sa d fire gang att hun trodde att d bli ei jente!!! Ikke 100%.. Disse jentene er vis ikke lett! Har derre turt å handle??
 
Om vi ser en tut på UL og dem sier gutt, så kommer jeg å handle ;)
Sier dem jente, men ikke sikre, så venter jeg til 3D UL som er 3 uker etter ordinær UL :)
 
Jordmor var helt sikker på at vi venter jente, så vi handler deretter. Men er ikke supergla i de typiske jentefargene, så blir nok noe nøytralt og:)
 
her var hun helt sikker på at det var ei jente, så jeg handler :)

kunne se det veldig tydelig selv også, og når hun er eksperten og jeg ikke men allikevel ser det, så regner jeg det som sikkert nok 
 
her var jordmor kjempe sikker i sin sak at d er ei jente im agehuset. har en del som kan brukest på nytt, men har handlet noen søte kjoler :P
 
Her var jm 99% sikker på at det var gutt, og vi så tuten godt selv og ;) så har handlet en del i dag, bare MÅTTE handle litt gutteklær da :D men er jo vanskeligere å være 99% sikker på jente, gutten kan jo være flink til å gjemme snoppen sin ;) men om jm har sagt jente, så ville jeg stolt på det. Tror ikke de tør å si noe som helst med mindre de er ganske sikre :)
 


MissDolly skrev:
Her var jm 99% sikker på at det var gutt, og vi så tuten godt selv og ;) så har handlet en del i dag, bare MÅTTE handle litt gutteklær da :D men er jo vanskeligere å være 99% sikker på jente, gutten kan jo være flink til å gjemme snoppen sin ;) men om jm har sagt jente, så ville jeg stolt på det. Tror ikke de tør å si noe som helst med mindre de er ganske sikre :)



Jeg og tror det at de ikke sier noe, om de ikke er sikre. Så tydelig som vi så tissefanten til veslegutt i dag, så var det ingen tvil i hvert fall :) Hehe
 

Gratulerer med fortsatt en fin jente i magen! 

Fortsatt jente her og! Og ja, vi har handla emoticon

 
Grattis til deg oxo!! Skal handle på onsdag ;) å da blir d rååååsa ;)
 
Så moro! Jente her og <3 Vi kommer til å handle :D Jm sa at det der umulig kan være gutt, og jeg så forsåvidt hvorfor :p
 
Gratulerer! :D
 
Back
Topp