Vært på Tul

3smågull

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Høsthjerter 2017
Forrige torsdag var vi på TUL :) Litt fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei og ville så klart hilse på den lille:)

Første vi såg var et nydelig hjerte som banket og banket ❤ så gravid er jeg! Var også kommet litt lenger enn hva jeg hadde trodd.. Ble satt frem litt over en uke :)
Så da hoppet vi til uke 12.

Her i hus har vi hatt influensa hele gjengen, så har ikke skrevet noe før nå.
Nå er vi alle frisk og jeg er snart i uke 13 av graviditeten.
Vi har holdt graviditeten hemmelig for alle utenom min sjef og en kollega.
Så nå går vi inn i påsken med en hemmelighet som skal fortelles til familie og venner.. Er graviditet nr 3, så magen er kommet, og jeg klarer ikke skjule det lenger.. Så det skal bli SÅ deilig å fortelle alle nyheten!!
 
Gratulerer med vel overstått UL! Og godt å høre dere har kommet dere fra influensaen! :) Lykke til med å fortelle den flotte hemmeligheten i påsken! Alltid kjekt når en kan fortelle familien en så gledelig nyhet:love7
 
Så herlig at alt var bra og at du fikk hoppe over noen dager [emoji4]
 
Gratulerer så mye [emoji1][emoji173]
 
Gratulerer med en fin ul-opplevelse og kos dere masse i påsken med å fortelle det til alle :)
 
så gøy jeg ble også satt frem til uke tolv i dag trudde eg var uke 11 :D gøy og bli satt over det magiske tallet hhee
 
Tusen takk alle sammen! Var en veldig fin opplevelse, og veldig kjekt å ha kommet forbi 12 uker :)

Vi gleder oss slik til å fortelle, nå må vi bare finne ut hvordan fortelle det!
Vi skal hvertfall lage påskeegg med ul-bilde i til besteforeldrene :)
 
Gratulerer med ul og over uke 12 ^^ blir nok en fin påske dette :)
 
Back
Topp