Vært på TUL idag 6+3...

Herlig! [emoji1][emoji122] Nå ble jeg glad. Har jo gått en stund i usikkerheten du nå.
Tok TUL forrige uke og da sa hun at det var exu, ringte på ei annen dame som også skulle sjekke men så fant de ut at livmoren er veldig fremoverbøyd så spiren lå litt gjemt. Var absolutt innenfor sa de og åpne tuber. Kjente jeg gikk rett i kjelleren og ikke klarer å stole helt på det de sa. Jeg tenkte veldig på deg siden jeg visste det var mistanke med deg. Den ventetiden har nok føltes lang. Gleder meg nå veldig over at du er med oss videre. [emoji173]️ [emoji8] Det skal jaggu jeg også, håper jeg.
 
Gratulerer så mye :) Var det du som hadde resterilisert deg? Syns jeg leste det et sted :)
 
Gratulerer så mye :) Var det du som hadde resterilisert deg? Syns jeg leste det et sted :)
Takk[emoji173] Ja, Jeg ble refertilisert den 8 januar i år[emoji119] Og spiren satt i første pp. Noe vi ikke hadde regnet med, så vi er veldig heldige og jeg er så glad for jeg får lov til å være med på veien videre med resten av de herlige jentene innpå her[emoji173]
 
Måtte logge meg inn her i dag, bare for å høre hvordan det hadde gått med deg i dag, og er kjempeglad for dine gode nyheter <3 Superfornøyd med at du skal bli med oss videre fram til november!! ( og ganske sur på han dumme gynekologen som først fikk deg til å gå slik å bekymre deg unødig i disse ukene :hungover: )
:smiley-bounce016
 
Herlig! [emoji1][emoji122] Nå ble jeg glad. Har jo gått en stund i usikkerheten du nå.
Tok TUL forrige uke og da sa hun at det var exu, ringte på ei annen dame som også skulle sjekke men så fant de ut at livmoren er veldig fremoverbøyd så spiren lå litt gjemt. Var absolutt innenfor sa de og åpne tuber. Kjente jeg gikk rett i kjelleren og ikke klarer å stole helt på det de sa. Jeg tenkte veldig på deg siden jeg visste det var mistanke med deg. Den ventetiden har nok føltes lang. Gleder meg nå veldig over at du er med oss videre. [emoji173]️ [emoji8] Det skal jaggu jeg også, håper jeg.
Så bra de fant den lille på riktig plass[emoji173] [emoji173] [emoji7] [emoji8] Er fælt å ikke vite, den usikkerheten og redselen unner jeg ingen andre å måtte gå rundt med[emoji53]
 
Takk, jenter[emoji173] Dere er så gode alle sammen[emoji173][emoji7][emoji10]
 
Sååå fantastisk! ♥♥
 
Back
Topp