Vært på tul i dag:)

Vi skal også på tul og er veldig spent da jeg er så svær allerede, er 8+5 nå og er like stor nå som jeg var 4-5 mnd på vei sist! Er 11+6 når jeg har time. Er det såpass tidlig at det er bortkastet?
 
Vi skal også på tul og er veldig spent da jeg er så svær allerede, er 8+5 nå og er like stor nå som jeg var 4-5 mnd på vei sist! Er 11+6 når jeg har time. Er det såpass tidlig at det er bortkastet?

Det er jo så å si uke 12 d da. 1 dag fra eller til tviler jeg på spiller noe rolle. Jeg tok prøvene som sagt i går. 11+2 å legen sa ikke noe om d
 
Hu sa at hu kunne helst ha tenkt at jeg hadde vært en uke eller to lengre for å sett bedre, men jeg så fingrer og tær og føtter:)
 
Fikk ikke høre hjerteslag heller. Er vel fordi at når man er på sykehuset så er det medisinsk grunn. Jeg var redd for at Adhd medisin min kunne ha påvirket fosteret, og pga at jeg har lavt stoffskifte. Har risiko for abort pga stoffskifte. Men alt så bra ut nå:)
Så rart. Sist svangerskap fikk jeg høre hjerte i uke 8-9 på st. Olavs etter en blødning.
 
Back
Topp