Vært på tul i dag:)

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I dag var jeg på tul. Ble satt tilbake en uke. Fra 12 uker til 11 uker. Men fikk ikke noe mere terminbeskrivels en det. Ikke dato eller noe, usikker på hva jeg skal gå etter. Fosteret er litt under 5 cm lang, det hadde 2 armer og to bein. Og alle fingrer var der. De slet litt med å se pga at det var litt tidlig. Men alt så bra ut, utifra det de så:) er så Happy:)
 
Skulle akkurat til å sende deg pm[emoji4] så bra at d gikk bra[emoji4] hvordu var å tok TUL? Fikk du bilde?
 
Var på st.Olavs. Fikk ikke bilde, synes det var dumt, men er vist prosedyren der. Så må nok vente til uke 18 for å få det. Du ble satt tilbake en uke du å?
 
Ok. Du fikk dekt TUL du ja. Men så supert alt så bra ut[emoji4][emoji4]Ja jeg ble satt tilbake en uke å to dager. Men det viste jeg egentli litt på forhånd da. Har bestemt meg for å ta en TUL Til neste uke siden de ikke så noe nå.
 
:) de så ikke alt til meg heller nå. Kunne tenkt meg en privat å, men får stole på de på sykehuset og vente til uke 18, var lege som tok ultralyden:) er nå fortsatt stor sannsynlighet at vi havne på føden rundt samme tid ennå:)
 
:) de så ikke alt til meg heller nå. Kunne tenkt meg en privat å, men får stole på de på sykehuset og vente til uke 18, var lege som tok ultralyden:) er nå fortsatt stor sannsynlighet at vi havne på føden rundt samme tid ennå:)

Det e nok stor sjanse får det ja[emoji4][emoji106] foreløpi termin 10 mai æ no da[emoji4]
 
Jeg rundt 8-9 om æ regne en uke tilbake. Men vet nok ikke før ul i uke 18-19, for kan være litt mindre. Skulle ønske jeg hadde fått med bilde. Var så godt å få se den, vil så gjerne vise samboer og kommende søster
 
Jeg rundt 8-9 om æ regne en uke tilbake. Men vet nok ikke før ul i uke 18-19, for kan være litt mindre. Skulle ønske jeg hadde fått med bilde. Var så godt å få se den, vil så gjerne vise samboer og kommende søster

Ja det sjønne æ[emoji4] fantastisk følelse å sje den lille ligg å sprelle å hør hjerteslagan[emoji173]️ hva verd vær ei krone syns æ[emoji173]️
 
Fikk ikke høre hjerteslag heller. Er vel fordi at når man er på sykehuset så er det medisinsk grunn. Jeg var redd for at Adhd medisin min kunne ha påvirket fosteret, og pga at jeg har lavt stoffskifte. Har risiko for abort pga stoffskifte. Men alt så bra ut nå:)
 
Så godt å se liv da[emoji178] Rart at du ikke fikk høre hjertelyd da[emoji85] Men komme en tid for det også [emoji178]
 
Var vel fordi dette var på sykehuset , var kun for å bekrefte at utviklingen gikk riktig vei. Er helt forelsket i lille bebisen på underkant av 5 cm:p så da har jeg offentligjordt graviditeten og krysser fingrer for at utviklingen videre går slik det skal:)
 
Merkelig at du ble satt tilbake til 11 uker hvis fosteret var nesten 5 cm. Jeg var selv på ul og så en liten krabat på nesten 5 cm. Og da anslo jordmor/systemet at jeg var 12+5. :)
 
Merkelig at du ble satt tilbake til 11 uker hvis fosteret var nesten 5 cm. Jeg var selv på ul og så en liten krabat på nesten 5 cm. Og da anslo jordmor/systemet at jeg var 12+5. :)

Mitt lillegull var 4,5 cm. Jeg ble satt tilbake til 9+5 9+6. Merkelig hvor forskjellig dette skul være da[emoji848]
 
Det er forskjellige tabeller som brukes i Norge og f.eks Danmark. I Norge er det vedtatt at man skal bruke et slags «jordmorhjul» som de snurrer på for å se hvor langt du er på vei. I danmark bruker de noe annet. Dansk termin vil være ca 2 dager før norsk termin.
 
Jeg trur jeg holdet meg til min termindato frem til ul. Men jeg utsetter 12 ukers blodprøvene en uke. Skulle ta de i dag, men dumt å ta de fortidlig
 
Jeg trur jeg holdet meg til min termindato frem til ul. Men jeg utsetter 12 ukers blodprøvene en uke. Skulle ta de i dag, men dumt å ta de fortidlig

Jeg er 11+1. Leverte de 12 ukers blodprøvene i dag. Tenker at jeg er jo i uke 12 i og med at 11 uker er ferdige. Legen sa ikke noe spesifikt på d. Hmm håper det går i orden
 
Fikk streng beskjed fra jordmor om jeg måtte vente til jeg var 12+ for hvis ikke måtte jeg ta de på nytt. Prøvd å ringe jm men får ikke tak i noen
 
Back
Topp