Vært på TUL - Er så rørt[emoji7]❤️

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
IMG_0299.jpg

Var en fantastisk opplevelse at vi endelig fikk se lille vakre i magen, h*n sprellet masse, hjertet slo fint og så helt frisk og fin ut! Jeg er så glad og rørt, dette var en stor opplevelse. Jeg skal bli mamma for første gang[emoji7]
Ble foreløpig satt tilbake fra 11+1 til 10+5.
 
Last edited:
Godfølelse! Gratulerer [emoji254][emoji272] Fra en førstegangsmor til en annen [emoji6]
 
Gratulerer så mye, så hyggelig opplevelse[emoji173]️
 
Så flott at alt sto bra til[emoji4] Grrstulerer [emoji173]️[emoji4]
 
Det er så utrolig gøy:happy:
Gratulerer!!
 
Den følelsen når man er på ultralyd for aller første gang, og får se babyen sin, og se og høre hjerte som slår - den følelsen er helt ubeskrivelig!! Husker min første ul som om det var i går! Tårene trillet, og jeg var helt stum av beundring de første minuttene [emoji7]
Tårene trillet også på tul denne gangen, men det kan likevel ikke sammenlignes med den aller første ul med første baby.
Glad for at det ble en fin og god opplevelse for deg [emoji178]
 
Tusen takk for gratulasjoner[emoji173]️ Gleder meg allerede masse til å se lille igjen[emoji7]
 
Gratulerer så mye :)
 
Helt fantastisk[emoji173]️ så godt det er å få de bekreftelsene man trenger og å føle at det faktisk er virkelig. Hurra for lille bebis i magen din[emoji173]️
 
Tusen takk![emoji173]️ Ja er så utrolig godt å få bekreftelsen, kjenner jeg kan leve på denne opplevelsen lenge. Fikk med to filmsnutter også, så har sett de om og om og om igjen[emoji7]
 
Tusen takk![emoji173]️ Ja er så utrolig godt å få bekreftelsen, kjenner jeg kan leve på denne opplevelsen lenge. Fikk med to filmsnutter også, så har sett de om og om og om igjen[emoji7]

Så herlig! Godt at alt så bra ut, og godt å ha to filmsnutter man kan se om igjen og om igjen :)
 
Back
Topp