Vært på trening :)

SukkerSøt

Glad i forumet
Juli13-jentene
Å det var så utrolig deilig å få ut litt avfallstoffer :) at jeg ikke klarer å dra meg dit oftere er så dumt når en føler seg så mye bedre etterpå :) må bli flinkere :)
Hvordan går det med dere da? Klarer dere å få trent litt? Kroppen begynner jo å bli tyngre nå så blir jo vanskeligere...

Her er formen bedre enn på lenge, ikke veldig sliten heller. Tok faktisk en joggetur på en halvtime i går, faktisk den første siden november!
Er litt stiv og støl i dag, men skal definitivt prøve flere ganger, for det gir masse overskudd! Tror rett og slett man bare må bli enda flinkere til å tenke på hvor deilig det er etterpå....

Klarer fint lite pga bekken. Men en gang i uka på svømmegruppe med fysio. Og tøyeøvelser som jeg gjør hjemme. Nå har jeg fått kiropraktorhjelp for bekkenet,så tror jeg er der at jeg kan gå korte turer igjen. Bortsett fra at jeg har fort for å få kynnere ved gange... Så... Blir ikke så mye trim nei ;-) og jeg liker det egentlig veldig godt til vanlig.

Hadde store planer om trening på senteret idag, men det blei med snømåking og en liten yogaøkt på loftet. Kjenner kondisen er påvei nedover, men har fortsatt trua på litt jogging og styrketrening fremover!

Formen på full fart nedover her og :( men tenker at så lenge eg gjør litt så er det jo bedre en ingenting... Blir jo ikke de harde øktene slik som før, sliter masse med bekkenet men det hjelper å få beveget seg og tatt litt styrke trening, spesielt i slyngen :)

Jeg har ikke vært så veldig flink hittil i svangerskapet. Det har vært lite trening, men litt gåturer og mye husarbeid. Jeg tar også noen ryggøvelser som jordmor har vist meg hver dag. Jeg merker godt at jeg MÅ være i bevegelse. Hvis ikke får jeg vondt i både rygg og bekken. Nå skal vi kjøpe romaskin, så jeg tenkte jeg skulle være flink til å ta noen "rolige" roturer frem mot fødselen :) Da får jeg aktivisert hele kroppen.

Back
Topp