Vært på tidlig ultralyd i dag. :) <3

Karkri76

Forelsket i forumet
Og fikk se ett så fint lite knøtt med bankende hjerte. Ble satt fram 1 uke og er i dag 8 uker, termin på 17 mai! :)
Lille knøttet ble målt til ca 15 mm som tilsvarte 8+0. Hun kunne se at det var ett livlig knøtt, beveget godt på seg. Så god følelse og nesten uvirkelig for både kjæresten og jeg.<3
Var hos privat ultralyd og verdt hver krone. :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    797,7 KB · Visninger: 82
  • image.jpg
    image.jpg
    912,6 KB · Visninger: 80
Og fikk se ett så fint lite knøtt med bankende hjerte. Ble satt fram 1 uke og er i dag 8 uker, termin på 17 mai! :)
Lille knøttet ble målt til ca 15 mm som tilsvarte 8+0. Hun kunne se at det var ett livlig knøtt, beveget godt på seg. Så god følelse og nesten uvirkelig for både kjæresten og jeg.<3
Var hos privat ultralyd og verdt hver krone. :)

Så fint for dere :) så fint med slike historier her nå :)

gleder meg til vi skal men har ikke tenkt å ta tidlig UL. Mulig vi blir utålmodige da ;)

Og bare for betrygge dere som har lite eller ingen symptomer på å være gravid så er jeg også en av de.
Er i helt fin form, helt "vanlig" form, ingen symptomer på å være gravid, ingen kvalme, trøtthet eller noe. Men en sprell levende knøtt i magen har jeg likevel. :)

jeg skal 13 oktober og gleder meg sååååå <3 jeg ble satt tilbake 4 dager så du var jo heldig :P men gøy med gode nyheter nå!

Å er så godt å høre god nyheter om dagen :-D Gleder meg mer til 9 Oktober nå :-D Og må si at det er godt du legger ved at du ikke har symptomer nå,for min er borte og er bekymret. Men jaggu går det bra det å :-D

Å er så godt å høre god nyheter om dagen :-D Gleder meg mer til 9 Oktober nå :-D Og må si at det er godt du legger ved at du ikke har symptomer nå,for min er borte og er bekymret. Men jaggu går det bra det å :-D
Ja hadde flere symptomer i starten, som ømme pupper, ør/svimmel og veeeldig trøtt, men i 2 uker nå ca har jeg ikke hatt noe. Så jeg var litt spent og smånervøs før timen i dag, men var helt uten grunn heldigvis. :)

Det er så godt å høre :-D For mine forsvant i det jeg kom i uke 8, og man begynner jo å tenke. Så det var virkelig gode nyhetet i dag ;-) det letter mye på bekymringene :-D

Åh, så bra!!! Hurra for det lille hjerte!!! :D

Back
Topp