Vært på tidlig ul og fått både gode og dårlige nyheter

Marsbaby 2017

Betatt av forumet
Marsboerne2017
De gode er at jeg fremdeles er gravid og vi fikk se et bankende hjerte, men vi fikk også se en tvilling som sluttet å utvikle seg for en ukes tid siden :'( Jeg har vært igjennom IVF og satt inn to egg, hadde høy hcg og så to eggposer for to uker siden. Så jeg synes dette var veldig trist til tross for at det er så tidlig. Er litt rart å se to poser ved siden av hverandre hvor i den ene slår hjertet og i det andre har det sluttet å utvikle seg. I dag har jeg følt meg mest trist over den som ikke klarte seg, men vet gleden over den andre kommer snart. Skal tilbake om fire uker for å se hvordan det ligger an. Håper virkelig den andre klarer seg. Alt så heldigvis veldig bra ut med den! Jeg kan få en blødning og må da på sykehuset. Det som er skummelt er at jeg da ikke vil vite om det er den som ikke klarte seg som støtes ut, eller om jeg abortere den andre også. Får bare ha positive tanker, det går heldigvis som oftest bra med den andre <3

å nei så utrolig trist! kjempe klem til deg! håper virkelig at det ordner seg. du har all rett til å være lei deg<3

Håper det ordner seg for den andre <3 Stor klem

Så trist :-( Skjønner du syntes det er leit.
Etterhvert vil du nok glede deg over den som overlevde, og få masse gode minner med barnet deres :-)
Klem <3

så trist!! føler med deg.håper det går bare bra med den andre:)

Så trist å høre... Føler med deg! Håper den andre klarer seg fint!

Skjønner at det er veldig trist selv om det er tidlig. Krysser fingrene for at det går bra med den andre♥

Uff, så utrolig trist! :/
Krysser fingrene og håper at den lille spiren som er klamrer seg fast! ;)

Det var trist. Men jeg håper du kan dra ekstra glede ut av det barnet du fortsatt har, slik at du kommer deg over sorgen.

Det var kjempe leit!
Krysser alt for at det skal gå bra med den andre<3 klem til deg

Uff :( Det var trist! Den andre tvillingen er jo bare nødt til å klore seg fast!! Det må være lov med en sorgprosess uten at det vil si at man ikke gleder seg over den som fremdeles lever, det kan bare ta litt tid... Klem til dere!

Ai, so trist :( Kryssar fingrane for at den andre spira klorar seg fast :)

Det skjønner jeg var trist :( krysser alt jeg har for at den andre spiren klorer seg fast ♡

Tusen takk for støttende ord <3 Jeg har det litt tungt nå og er redd for at det skal gå gale med begge. Så jeg kommer til å trekke meg litt tilbake, men blir forhåpentligvis mer aktiv som tiden går og det ser ut til at det skal gå bra med den gjenlevende spiren.

Back
Topp