Vært på tidlig UL idag :)

skypso

Blir kjent med forumet
Var på tidlig UL idag, fikk sett et lite <3 som banket :) Legen sa at størrelsen stemte sån noelunne med det jeg selv har regnet ut, så er 7+0 imorgen :)
Men han fant og en cyste på ca 5 cm , mente det var en vanncyste , skal inn på KK og sjekke den imorgen....
Noen som har erfaring med det?
 
Gratulerer med vellyket ultralyd :D herlig å at ting står bra til :)

Jeg har ikke erfaring med vanncyster men en type som heter dermoid (tvillingcyste). Fjernet i november men ser ut til å ha kommet tilbake, skal sjekke hos gyn igjen i mai. Har hvertfall fått beskjed at den var ikke farlig og ingenting trengs å gjøres med dem under graviditeten. Men vanncyster sprekker vel kanskje gjerne lettere? :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg var hos gyn akkurat når jeg ble gravid med storesøster og der fant hu en blodcyste. Den bare sprakk når livmora begynte å vokse
 
Så gøy med god UL ! :) Har ingen erfaring med cyster, men håper det ikke blir noe problem for deg :)
 
Var på tidlig UL idag, fikk sett et lite <3 som banket :) Legen sa at størrelsen stemte sån noelunne med det jeg selv har regnet ut, så er 7+0 imorgen :)
Men han fant og en cyste på ca 5 cm , mente det var en vanncyste , skal inn på KK og sjekke den imorgen....
Noen som har erfaring med det?
Sniker fra desember..Jeg hadde 6vanncyster i venstre pupp før jul..Dem ble fjernet samme dag som jeg var på mamografi så slapp å vente..Dem er ikke farlige, men kan bli vonde..Dem stikker en nål inn i vanncycten å tømmer dem..Er ikke vondt eller noe..Regner m du da har den i mageregion i m d ble oppdaget v ul?Usikker på hvordan dem gjør d da, men vil tro dem kan tømme den også på samme måte som i pupp..
 
Ja er i mageregionen , var på KK idag , de ville ikke gjøre noe med den , men ville ha meg inn igjen på kontroll om 3 mnd :) det kunne bli smertefullt hvis den sprakk , så hvis jeg merket noe smerte skulle jeg ringe direkte til KK :) fikk btw se lille frøet i 3D idag, DET va sykt det , lignet på en reke <3
 
Ja er i mageregionen , var på KK idag , de ville ikke gjøre noe med den , men ville ha meg inn igjen på kontroll om 3 mnd :) det kunne bli smertefullt hvis den sprakk , så hvis jeg merket noe smerte skulle jeg ringe direkte til KK :) fikk btw se lille frøet i 3D idag, DET va sykt det , lignet på en reke <3
Sprekker dem så kjenner du d ja..D skal jeg love deg..Får håpe du slipper å gjøre noe så lenge du er gravid..Lykke til:) 3D hørtes gøy ut..Sykt hvor godt man ser da
 
Back
Topp