vært på sykehuset... oppdatert

Hadde håpa på bedre nyheter, men som de andre sier, håpet er ikke ute enda![:)]
Får bare smøre oss med tålmodighet til UL, og krysse fingrene så godt vi kan. Vi er sammen med deg om dette!

ORIGINAL: turteldue

Nadja mor du får ikke lov å forlate oss... det er feil... :(

Stiller meg ved siden av turteldue. Du skal bli! Nå har det vært nok greier!
Sender en stor klem!

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Uff, dette var ingen hyggelige nyheter! Men krysser fingrene for at det ser bra ut på neste ul og at smertene avtar!!
Tvi tvi snuppa:)

[:(][:)]

huff så tøft dette må være for deg, men det er jo fortsatt håp, er jo ikke så sjeldent at el faller litt på andre tider en man tror, og hun så faktisk noe. Satser på at lille spiren klorer seg fast og vokser seg stor og sterk i magen din, krysser alt jeg har for deg

ORIGINAL: Jaybird

Sender en stor klem!

signerer dete altså....................

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: Jaybird

Sender en stor klem!

signerer dete altså....................

Ingen hyggelig beskjed å få.
krysser fingrene for at de finner et bankende hjerte på neste UL. Lykke til! Skal tenke masse på deg. 

Takk for alle gode ord folkens.... Jeg føler meg fortsatt veldig gravid og ingen av symptomene har blitt svakere hehe...

Ja det er fortsatt håp, så lenge jeg ikke begynner å spotte eller blø... Men holder meg helt nøytral... Vil ikke glede meg for mye heller[&:]

nadja mor...du vet du har meg her som krysser alt som kan krysses for deg..

du SKAL ikke forlate oss det har jeg bestemt...

Takk for det snuppa. Men jeg vil ikke glede meg for mye... For brått må jeg ha en utskrapning til uka... Og jeg vil ikke glede meg til det for å si det sånn... Så fram til ul holder jeg meg helt nøytral...

Uff, det er jo ikke mer usikkerhet og bekymringer du trenger.
Håper virkelig at uka går raskt, og at alt er i orden!

Uff, det var kjedelig å høre..[&o] Men håper er absolutt ikke ute!! [:)] Krysser alt jeg har for deg og at du ser spiren der på neste UL!! [:D] Mange klemmer sendes

Håper du bare var mindre på vei[:)]

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Uff, dette var ingen hyggelige nyheter! Men krysser fingrene for at det ser bra ut på neste ul og at smertene avtar!!
Tvi tvi snuppa:)

Uff,det var ikke hyggelige nyheter....[:(]

Krysser alt jeg har for at du er kortere på vei enn antatt og at du
kommer med gode nyheter etter neste kontroll!!!!![:)]

Takk jenter... Skal holde dere oppdatert jeg!

Huff ikke noe morro å høre. Men bedre å bli satt litt tilbake enn å Ha en MA? Krysser fingre å tær for deg. Håper smertene dine går over snart.

Huff, det var ingen gode nyheter... Jeg som var så sikker på at dette ville gå bra... Men håpet er ikke ute:) Kan jo være at det stemmer med at du er en uke kortere på vei. Skjønner at det blir en veldig lang uke for deg, men krysser fingrene for gode nyheter på ultralyd:) Lykke til:)

Back
Topp