vært på sykehuset... oppdatert

1rosa+1til?

Elsker forumet
Sitter her med store smerter i ryggen og har en del kraftige mens smerter... Jeg sitter og vurderer på om jeg skal ringe fredrikstad legevakt, da halden ikke er noe tes... og jeg vet man blir tatt godt i mot på fredrikstad...

Så da lurer jeg ille på om jeg skal ringe legevakte eller føden på fredrikstad, siden jeg er gravid?

Gikk ikke så bra i natt gitt... For å gjøre historien kosrtest mulig. Vi fikk beskjed om å komme inn med engang. de trudde jeg hadde en xu. Så da bar det inn til sykehuset. Men der satt vi i over 7 TIMER føre vakthavende gyn kunne se på meg... Ble ul og hun så bekymret ut hele tia. Var en tydelig og stor fostersekk der[:(] Men hvor var babyn min [:(] Hun kunne se en anntydning til et lite foster, men turte ikke si det sikkert. Så enten har jeg en ma eller jeg er en uke kortere på vei... dvs at el kom noen dager senere....

Så hun satte meg fra 6+6 til 6+2.. Blir en ny ul om en uke... den jeg har til tirsdag blir da flytta[:(][:(][:(][:(]

Siden du ikke har kommet så langt, så må du innom legevakt før du kommer til føden eller hvor de sender deg. Men ja, jeg ville ringt til legevakta med det samme! Eller bare dratt inn.

Håper det ikke er noe alvorlig!

Ps: Du kan prøve å ringe direkte til avdeling på sykehuset, har klart å smiske meg inn dit ved en anledning. Men er ikke alltid det fungerer desverre.

jeg blør jo ikke noe... Men tenkte jeg skulle si jeg har spotta litt... Bare for å bli tatt inn [8D] Syntes ikke det er noe godt å sitte her med de smertene[X(]

Syns ikke blod skal være grensen. Har du vondt så er det nok etter min mening!

Ja det burde ikke være noen grenser... Men da skal jeg snakke litt med sambo om vi skal ringe først eller om vi bare skal dra inn

Gjør det=). Men uansett, bør du ta kontakt med dem. Vondter er ikke bra. Trenger ikke være dårlig, men er i hvertfall ikke bra.

Jeg ville sikkert ringt.

Du er jo bekymret og det burde være nok.. kanskje du får UL for å se hvordan det står til der inne[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Jeg ville sikkert ringt.

Du er jo bekymret og det burde være nok.. kanskje du får UL for å se hvordan det står til der inne[:)]

Yes, er enig det...

Ikke bra å gå og lure og være bekymret...

har du vondt så ring... vi betaler jo skatt for at vi skal ha denne tryggheten. [:D][:D][:D]

Utrolig flinke på Fredrikstad, så ville absolutt ringt å hørt

ORIGINAL: mokkenikke88

Hvordan gikk det??

dytter

Nysgjerrige nils lurer på hvordan det går??

Håper at alt så bra ut og at du fikk se et bankende hjerte[:)] Sitter og venter spendt på oppdatering[:)]

oppdatert på toppen

Så kjedelig da [&o] Men håpet er jo ikke ute, skjønner at det er en tung beskjed men prøv å tenk positivt fram til neste ultralyd- kan jo hende alt er bra alikevel! krysser hvertfall alt jeg har!

*trøsteklem*

Takk for det... Nei håpet er jo ikke ute... Men ikke noen morsom beskjed å få... Og spes ikke når jeg har mere vondt i dag... Men får håpe smertene går over...

Uff, dette var ingen hyggelige nyheter! Men krysser fingrene for at det ser bra ut på neste ul og at smertene avtar!!
Tvi tvi snuppa:)

Back
Topp