Vært på sjekk på føden....

Anho3

Forelsket i forumet
Mini i magen har vært gaaaaanske rolig de siste dagene... Var hos jordmor til avtalt time, og sammen konkluderte vi at det var greit å få sjekket opp....
Så hun ringte til føden og vips låg jeg til ctg registrering. Verdens hyggeligste jordmor som tok imot meg. Kom en lege inn som begynte å kjefte for at jeg ikke registrerte sparkene. Så jeg sa litt surt tilbake at det var vel derfor jeg var der, fordi han ikke sparket. Jaja, ble ultralyd og ekstra lang ctg registrering. Alt virket ok, men de synes også at han er litt rolig.. Konklusjonen ble at mini mest trolig er "rolig", men at terskelen for å ta kontakt igjen er ekstrem lav..

Ender vel med ekstrem vekt eller svangerskaps diabetes da jeg som regel må framprovosere bevegelser med sukker... Jaja! :). Men i skrivende øyeblikk er det full fest i magen, etter et glass appelsin juice..
 
Ikke noe hyggelig med lite liv og sure leger :(
Jeg hadde ei veldig grei jm jeg også, når jeg var der på mandag (hva heter hun som du hadde?;) )
Synd det er så mange mannlige leger synes jeg, virker ikke som om vi har noe vi skulle ha sagt. De vet best, fordi de er leger:/
Jeg skal tilbake til samme legen på tirsdag, og da skal jeg prøve og si hva jeg mener uten å begynne å tute :p er ikke lett med alle hormonene :p

Håper den lille i magen forblir aktiv nå da, så du slipper å stresse over lite liv igjen :)
 
Ikke noe hyggelig med lite liv og sure leger :(
Jeg hadde ei veldig grei jm jeg også, når jeg var der på mandag (hva heter hun som du hadde?;) )
Synd det er så mange mannlige leger synes jeg, virker ikke som om vi har noe vi skulle ha sagt. De vet best, fordi de er leger:/
Jeg skal tilbake til samme legen på tirsdag, og da skal jeg prøve og si hva jeg mener uten å begynne å tute :p er ikke lett med alle hormonene :p

Håper den lille i magen forblir aktiv nå da, så du slipper å stresse over lite liv igjen :)


Mener på hun het Hilde eller noe på H. Ung! Snakket østlandsdialekt.
Må få høre hvordan det går med deg på tirsdag. De sjekket forresten ikke meg innvendig, føler til tider at hode er på vei ut... Og blir nok ikke bedre de neste ukene ;) Takk for omtanke :)
 
Så bra at alt var i orden, bedre med en sjekk for mye enn en for lite :)
Jeg fikk en ekstra ctg-registrering og ultralyd da jeg var på kontroll på torsdag, begynner å bli vanskelig å skille hvem som sparker når der inne etter hvert...Nå viste det seg at den ene hadde snudd seg så det var nok derfor jeg ikke helt hadde oversikten lengre :)
 
Back
Topp