Vært på ordinær ul..

Henhan

Betatt av forumet

I dag, 18 uker, var jeg på ordinær ul. Sist jeg gikk gravid fikk vi ikke vite kjønnet da minsten viste seg å være litt sjenert på ul, så jeg hadde virkelig håpet at vi fikk til å se hvem det var som gjemte seg nå. Men den gang ei.. Lille prins(essa) er like sjenert som storebror og gjemte seg like godt.

Det spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente, så lenge barnet er friskt og har det bra.. Men det var denne nysgjerrigheten da ;))

 
Gratulerer med overstått o.ul...

Kjedelig at lille leieboer er sjenert da.. hvertfall når du/dere ønsker å vite kjønnet.
 
Kanskje du kan ta en privat ultralyd litt senere så kanksje du får vite det da :)
Tror jeg må gjøre det om jeg ikke får vite det på ordinør ultralyd, hihi :)
Er så ivrig etter å få vite om jeg kan beholde jenteklærne eller om jeg kan få bort de pappeskene som tar plass! Hehe
 
Jeg har vært inne på tanken ;) Men har også hørt at for mye ultralyd ikke er bra? Men jeg har utrolig lyst til å få snik-titte på lille magetrollet også:) Vi er nok litt for utålmodige. Hehe :)
 
Ååå må da være herlig å vite at barnet er friskt og alt så bra ut og :) Men skjønner det var kjedelig å ikke kunne se kjønnet.. hvis ikke vi får sett kjønnet kommer jeg til å ta en ultralyd 2uker senere altså..jeg ER så nysgjerrig,og vil ut å handle ting og klæær :D
 
Ja, helt fantastisk å vite at alt er bra :) Jeg skal bestille meg time til ny ul i morgen, jeg klarer ikke vente! Vil shoppe jeg også :D Også er det jo så masse fine klær utover nå!
 
Back
Topp