lillemolla
Gift med forumet
I dag var vi på omvisning på sykehuset.ble møtt av ei veldig hyggelig jordmor!!![:)] tok oss med på runden.viste oss rommene og gikk skikkelig igjennom det med smertelindring.viste oss til og med masse fødestillinger og forklarte oss grundig om fordeler og ulemper med alt!!! ble helt imponert[:D] .ble litt svett da det gikk opp for meg hva jeg skal igjennom,men hvis alle jordmødre er som henne så vet jeg at jeg er i trygge hender.det virka som de hadde en veldig god tone der på fødeavdelinga!! ble født 2 bebisser da vi var der( ikke helt lydisolert asså).flere par som gikk på avdelinga der og trillet på de små knøttene sine!!fikk også "hilse" på en 2 dager gammel jente.så søt og lita at det er vanskelig å forestille seg!!!
Syns omvisninga var veldig interessant!! anbefaler alle til å gjøre det samme!! Typen min og fikk veldig roa på seg etter å ha vært der.Hun viste oss hvordan mannfolka kan hjelpe til med massasje,forskjellige trykkpunkt osv.Skal ikke si at jeg gleder meg mer til fødselen, men jeg føler meg ihvertfall kjempetrygg på at jeg blir tatt vare på[:D]
Syns omvisninga var veldig interessant!! anbefaler alle til å gjøre det samme!! Typen min og fikk veldig roa på seg etter å ha vært der.Hun viste oss hvordan mannfolka kan hjelpe til med massasje,forskjellige trykkpunkt osv.Skal ikke si at jeg gleder meg mer til fødselen, men jeg føler meg ihvertfall kjempetrygg på at jeg blir tatt vare på[:D]