Vært på kontroll

Idalotte

Glad i forumet
Vært hos jm idag. Men fant ikke ut hvordan leie var så ble sendt på UL. Fikk da bekreftet at han ligger med rompa ned. Så til uka skal jeg måle bekkenet. Æsj. Gruer meg. MEn fikk endelig henta vogna idag da kjempe fornøyd[:D][:D][:D][:D]

Så kom vi hjem og da hadde strømmen gått  og den fikk vi tilbake nå ettet 6 timer.

åå velkommen i "sete-klubben" [8D] håper min kar vil snu seg med akupunktur..

ble du sendt rett til sjekk da etter timen?
har jm time på torsdag 18,men hun vil ikke sende meg til sjekk før etter den 25mars..hvis han enda ligger i sete[8|] 

Er også i "seteklubben" Får håpe han bestemmer seg for å snu før den tid.

Får selv vite min skjebne på tirsdag.

ORIGINAL: Chisme

håper han snur seg da[:)] offer skal du måle bekkenet egentlig? pga at d er seteleie...?

Får håpe han snur seg.

Chisme:
De måler bekkenet for å se om det er stort nok til å føde normalt med setefødsel. Hvis ikke blir det keisersnitt. Da jeg var på ul i uke 32 lå hun med rompa ned, så jeg spurte og gravde [:D] Men jeg tror hun har snudd seg nå, men er ikke sikker. Blir spennende å se til torsdagen når jeg skal på neste kontroll.

JA de skal målebekkenet for å se om jeg kan føde normalt. Men hvis ikke skal de prøve å snu først. Først da blir der keisersnitt. Så vet ikke så mye. Sitter med mer spm enn svar.

Back
Topp