Vært på kontroll

nitalita

Gift med forumet
Idag har Emil vært og veid og målt seg 8/9 mndr kontroll, 2 1/2 mnd siden sist.

Han var 7735 gram og 72,3 cm nå[:)]

Men greia er at siden sist kontroll har han bare gått opp 400 gram..helsesøster sa det var veldig lite, men at han ser jo fin og frisk ut.

Noen fler som har vært på kontroll i det siste, og evt hvor mye har di vokst sammenlikna med min Emil??

ORIGINAL: !lykkepillen©

Nina bruker ikke gå opp mer enn 3-400g pr kontroll hun.. Ingen som har sagt noe på det til oss iallefall. Hun følger kurven sin, og da er det greit.

Hvor lenge er det mellom hver kontroll  hos dere da?

ORIGINAL: Annabella

fra 6 til 8 mnd hadde mi også kun gått opp 410g... og blitt 3.5 cm lengre - er nå 8410 og 73.5[:)]

Oki[:)] Og dem sa ingenting om det på helsestasjonen?

ORIGINAL: åsså jeg da!

ORIGINAL: nitalita

Oj...stor gutt da[:)]

*ler* ja han er i god stand! men det er sant som lykkis sier, så lenge de følger sin egen kurve er det greit[:)] han bruker som regel ikke å legge så mye på seg i perioder der han strekker seg f,eks...

Ja sant det. Men hvorfor komenterte hs det da....Hu irriterer meg,ikke første gang[:D]

Johannes veide 9650 gram på 8 mnd-kontrollen...

han veide 9335 gram en mnd tidligere...

Var også på kontroll i dag.. en forsinka 6 mnds.[:)] To mnd. siden sist og han hadde gått opp litt over en kilo. er nå 9540gr. og 70cm.

Linnea har lagt på seg 405g og 3,5cm på 2 mnd. Fikk beskjed om at hu hadde lagt på seg litt lite i forhold til lengda. Var der i dag og hu veide 7290g og 68,5cm lang

tror det er ganske normalt at de ikke går opp mer mellom hver kontroll nå.. 300g på 2 mnd her. hs sa det var normalt at det ikke gikk så fort oppover etter passert 6 mnd. [:)]

Back
Topp