Vært på kontroll i dag

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Da er jeg tilbake fra svangerskapskontroll. Alt var helt supert og legen er mektig imponert. Da han skulle måle sf-målet presset han målebåndet så hardt ned på magen at veslejenta ba ham holde fingrene fra fatet ved å sparke ham rett i hånden. *fnis* Har gått opp 4,7 kilo så langt. Sf-målet mitt var 23 cm.

Noen andre som vil dele kontrollresultatene sine?

Ha en super fredag!

Klem fra Maur og Pitteliten

Så bra at alt gå bra, riktig det, respekt for mage. Min sparker og hvis noen prøver seg.
Mitt SF mål i uke 23 var 22, og 21 i uke 21, så magen vokste ikke så mye nei. JM sa at det var normalt(kan vare luft eller stillingen pa babyen), men fikk en ny time på mandag, hun skal bare måle. Så får vi se hva nye resultatene sier.
Gikk opp ca 5 kg tilsammen.

så fint at alt var bra!!! [:D]

Var på kontroll hos jordmor på onsdag med UL.. Alt var bra [:)] Vekta har gått opp 10 kg men det er visst bare meg som ser det sier alle (sikkert for og være snille) og blodtrykket mitt er fint (som med di 2 andre har vert veldig lavt) har funnet ut at det er alt stresset som høyner blodtrykket. hehe [:D] 
SF målet var 26 cm og har ei stor og fin datter inni magen...

Var på kontroll for 2 uker siden hos legen for og sjekke fostervannet og han målte SF til 24,5 cm... Jordmor mente det var noe feil og målte 2 ganger og fikk 26 cm begge gangene... Kansje hun kommer før tiden [:D]

[:)]Oi...tar meg snart igjen på sf målet Mauren[:)]...neida..ligger et stykke over deg ennå, men magen hadde ikke vokst så mye siden sist...Mitt mål er på 29-30 cm denne uken så de har stagnert en liten periode nå..og det har vært helt ok!!sikkert ikke lenge før det tar et kjempehopp igjen...Gutta mine kan være ekstremt aktive til tider og da hopper magen som bare det...så når legen skulle høre på hjertelyden så ble hun bombadert av spark slik at hele proben ristet. Vi måtte bare le da og så prøvde hun på ny....snakk om uoppdragne unger...Jeg har da gått opp ca 8 kg, men kun ett kilo på siste mnd[:D]

Ha flott fredag ja!!

Var på kontroll på tirsdag
Har lagt på meg 2 kg... (trodde det var mer nå, spiser for 2[:D])
Og SF målet har gjort et kraftig hopp!!![:D][:D]

Endelig mage!!![:D]

Var 17cm i uke 21, og nå 23,5 cm![:D][:D][:D]

Blodtrykket er heller ikke så værst 121/69 (har vært plaget med lavt blodtrykk)

Back
Topp