Vært på første UL!

Hva er duotest og hvorfor tas det? :)
Det er ultralyd og blodprøve for å finne risiko for kromosomfeil. Tilbys alle over 38 år og noen andre. Samtidig ser de på organer for å se etter annen sykdom også. Var veldig godt sist gang å få vite såpass tidlig at alt virket bra da. Testen er ikke helt sikker, men den gir en ganske god indikasjon på om risikoen for at noe er galt er høy eller lav. Jeg er jo 40 år, så får tilbudet og takker ja.
 
Jeg var på UL i dag! I følge alle terminkalkulatorer skulle jeg vært 6+2, men hun så bare sekken og ingwnting annet. hun mente at jeg kunne være wn halvannen uke mindre på vei og at det derfor var for tidlig til å se. Jeg bekymrer meg for at jeg har mista. Skal tilbake om to uker, så får vi se :/
 
Jeg var på UL i dag! I følge alle terminkalkulatorer skulle jeg vært 6+2, men hun så bare sekken og ingwnting annet. hun mente at jeg kunne være wn halvannen uke mindre på vei og at det derfor var for tidlig til å se. Jeg bekymrer meg for at jeg har mista. Skal tilbake om to uker, så får vi se :/
Krysser fingrene for at du bare er kortere på vei
 
Jeg var på UL i dag! I følge alle terminkalkulatorer skulle jeg vært 6+2, men hun så bare sekken og ingwnting annet. hun mente at jeg kunne være wn halvannen uke mindre på vei og at det derfor var for tidlig til å se. Jeg bekymrer meg for at jeg har mista. Skal tilbake om to uker, så får vi se :/

Jeg var på tul 6+4 og da sa gyn at det er veldig små marginer på et så tidlig tidspunkt, hun sa at "hjertet kan ha begynt å slå i det du gikk opp trappa her". Skjønner så klart at du blir bekymret, men prøv å ikke uroe deg for mye da det rett og slett kan være for tidlig ❤️
 
Back
Topp