Vært på første UL i dag :)

Evita

Elsker forumet
Var ikke så mye å se der, men noe på ett par millimeter var der sa hun :)
Hun så også et sted på ca 5mm med litt blodansamling som er grunnen til spottingen min.
Det lå nedenfor embryoet og var helt ufarlig for graviditeten.
Fikk tatt ny blodprøve som jeg får svar på iløpet av dagen samt svar på den fra fredag.
Fikk Crinone som jeg skal ta fremover i begynnelsen av svangerskapet.
I tllegg fikk jeg beskjed om å holde meg i ro og ble sykemeldt i 14 dager til i første omgang :)
Ny UL time neste mandag om 1 uke :) Håper det er mer å se der da :)

Spennende :)
Hvor langt er du på vei? Og hvordan yrke har du? tenker ang sykemeldingen :)
Sev er jeg 4+4 og tenkte å ringe gu for å få ul om rundt 2 uker i håp om å se hjertet som slår :)

Jeg er etter beregningene 5+5 i dag men det kan jo være mindre. Om 1 uke altså 6+5 er det mulig vi ser hjerteslag sa hun :) Jeg jobber som personlig assistent :)

Så gøy! :D godt å vite st blødningen er uskyldig! :) sa han hvorfor du ble sykemeldt? tenker å få det undersøkt selv om jeg begynner å spotte igjen! Vet du noe om private gynekologer kan skrive ut sykemld?

Er jo fordi jeg har mistet så mange ganger og pga blødningene. Så skal holde meg i ro yil ting er mer avklart og jobben jeg har er ikke akkurat stillesittende arbeid
Ja, det mener jeg de kan ☺

Er jo fordi jeg har mistet så mange ganger og pga blødningene. Så skal holde meg i ro yil ting er mer avklart og jobben jeg har er ikke akkurat stillesittende arbeid
Ja, det mener jeg de kan ☺
Okei! :) går å står nesten hele arb. dagen selv, å det virker som det er et mønster i spottingen min da det kommer alltid på slutten av uka! Kommer det til samme tid denne uka også så ringer jeg til privat med en gang! :)

Det må du gjøre! Merker at med en gang jeg gjør litt husarbeid så blir jeg "sliten" i magen og da kommer det spotting på kvelden eller morgenen etter. Men er jeg i ro så er det ingenting.

Det må du gjøre! Merker at med en gang jeg gjør litt husarbeid så blir jeg "sliten" i magen og da kommer det spotting på kvelden eller morgenen etter. Men er jeg i ro så er det ingenting.
Bra du fikk sykemelding da! :)

Back
Topp