Vært på 3d I dag

Morkaken lå foran ansiktet, så ikke supre bilder. Gynekologen var ikke helt fornøyd. Jeg ble så glad for å endelig få vite kjønn, og at alt fortsatt sto bra til, så har ingen betydning :) Bildet over var det beste :)

Gratulerer så mye! :-)
Er det første barnet/første jenten?
Veldig deilig å få bekreftet kjønn. :-)
Og godt at alt var bra! :-)

Hvilken uke er du i nå?
Jeg har også lyst til å ta 3 ultralyd, og har også morkaken foran. Bør man kanskje ikke ta det så sent da?

Gratulerer så mye! :-)
Er det første barnet/første jenten?
Veldig deilig å få bekreftet kjønn. :-)
Og godt at alt var bra! :-)

Hvilken uke er du i nå?
Jeg har også lyst til å ta 3 ultralyd, og har også morkaken foran. Bør man kanskje ikke ta det så sent da?

Har en gutt fra før :) ville gjerne begynne å handle, så fint at han så hva det var :)

Jeg er 28+2, og hun lå med ansiktet mot morkaka :) Gynekologen mente det var best uke 24-28 :)

Åh, så skjønn :)
Så du godt hvilket kjønn det var uten å få det fortalt? Vi skal på 3d ul 16.jan, men vi har ikke lyst å vite kjønn :) så er så spent på om vi kommer til å se det godt selv eller ikke :)

Åh, så skjønn :)
Så du godt hvilket kjønn det var uten å få det fortalt? Vi skal på 3d ul 16.jan, men vi har ikke lyst å vite kjønn :) så er så spent på om vi kommer til å se det godt selv eller ikke :)
Ja, men vi sa vi ville vite. Han hadde kanskje holdt seg unna det området ellers ;)

Back
Topp