vært os jordmor :)

maikaen

Forumet er livet
va os jordmor idag førr første gang! første  kontrolln egentli sia æ va å meldte min graviditet t legen...

ho målte magen å æ ligg rett over røstreken på s.f.målan.. sånn ruta etter 20 uke å ruta under 20 cm.. æ nevnte at alle sunst æ har så liten mage, men d sunst ho ikkje da. ho sunst at den så helt normal ut i forhold t høyda mi[:D]

fikk åsså høre hjertelyden førr første gang!! d va skikkeli arti alså! ho sleit m å finne den først.. men etter at ho fant ungen å døtta ho ned i bekkene, så fant ho den! (måtte akutt tisse da sia ongen da lå på blæra[:D]) hjerteslagan lå heeeelt jevnt på 150 å alt virka greit! ho mente at æ måtte ta opp m legen at æ klødde en del, før d sku man vest ikkje gjøre[8|]

ho satt mæ åsså opp på tima os ho frem tell uke 40-41, så da e jo alt i ordn der! ho skreiv d ned t mæ sia æ e så glemsk[:D] så ska æ t legen i mai å i juli å restn os ho[:D] virka som ei triveli jordmor! ska t ho igjen den 25 april[:)]

Så flott da at du har fått en fin jordmor. Jeg synes også det er veldig godt å gå til henne, men jeg har vært der noen turer alt da...... Legene har det jo så travelt at det er helt nifst også må en alltid vente en times tid for de er forsinket og det er kø.

Bra du har fått ei trivelig jordmor[:)] Selv må jeg innrømme at jeg liker legen min bedre enn jordmora.. har bare vært hos henne en gang da, men...

håpe ho e like koseli vær gang[:D] legen min e ei RÆV utn like[:'(]
men ska jo tbake t jordmora 25 april, så d blir ikkje lege før i mai! har egentli en ainna lege, men han e på vidreutdanning... trur æ ska spørre når æ ska dit neste gang om katti d e han kommer tbake[:D]

Back
Topp