vært litt produktiv siste døgnet:)

summer82

Forumet er livet
Joda no har scrappelysta kommet tilbake for fullt håpe e, så igår å hittil idag har e da laga litt diverse[:)]
Er jo som vanlig ikke helt fornøyd, spesielt ikke med gaveeska, e e ikke god klippe for frihånd[8D]

måtte bare prøve me på gaverosetter å det var himla gøy lage så sånne må e lage til julegavene i år[;)]

ett julekort

lokket på stjerneeska

angrer litt på løsning på denne stjerneeska underdelen[&:] skulle absolutt ikke dekket til med sånn rød glitter men men gjort er gjort[;)]

dårlig bilde men ett dorullkort som skal være til fra lapp på julegaver i år[;)]

ett litt annerledes julekort

blir gla for kommentarer[;)]

WOW!!!! Så mye fint du har laget Ble helt målløs jeg nå.
Sitter med haka på bordet!!!
Send litt scrappestøv til meg også da...[;)]

Det må jeg si var effektivt! De gaverosettene var jo bare knallskjønne! oppskrift? 

Så mye fint da!

Hvordan i alle dager lager du disse rosettene? Trodde det bare var søte små damer fra kina som kunne lage slike jeg...[;)]

ORIGINAL: Gunn Elin

WOW!!!! Så mye fint du har laget Ble helt målløs jeg nå.
Sitter med haka på bordet!!!
Send litt scrappestøv til meg også da...[;)]

Først å fremst tuuuusen takk[:)] gode ord fra ei som e så utrolig flink[:)][:)][:)][:)]
Sender scrappesstøv til de også[:)]

ORIGINAL: Pijah

Det må jeg si var effektivt! De gaverosettene var jo bare knallskjønne! oppskrift? 

egentlig ikke så vanskelig[8D] det som e syns va verst va å montere dei sammen[;)]

her e oppskrift:

http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=534&Itemid=2

ORIGINAL: Stinius

Så mye fint da!

Hvordan i alle dager lager du disse rosettene? Trodde det bare var søte små damer fra kina som kunne lage slike jeg...[;)]

hehe e e ikke fra kina iallflal[8D] men det tok litt tid da[;)]

så mye fint!![:)]
Skal si du har stått på de siste dagene!![:D]

Så mye fint[:D]

ORIGINAL: charlieb

så mye fint!![:)]
Skal si du har stått på de siste dagene!![:D]

sign

Back
Topp