vært litt gal i dag :P

mon_83

Flørter med forumet
Hadde så utrolig lyst på vugge til førstemann, sånn som står rett på bakken - gammeldags - ikke noe tull ;) men fant aldri noe jeg likte eller synes prisen var grei. MEN nå har jeg funnet og skal hente i kveld - strøken og til bare 1200 kr

føler meg litt gæærn som gjør det og bare er 13 uker på vei, men vil ikke gå glipp av det en gang til - blir jo bare så utrolig kos når nestemann kan sove i den i stua emoticon 
Ellers så må jeg nok handle noe etter ordinær ul - som ikke er før 11.10 bare for å ha handlet. Gleder meg masse til å hente vugga.

Ha en fiiiiiin dag alle sammen :)
 
Det er så koooselig med vugge!! :-) mqn må være litt "gal" noen ganger :-D Jeg var så heldig at jeg fikk vugge av min mormor til nr 1, så vi har da :-D men nå skulle jeg få en babykurv til henne og da, med dyne og alt oppi :-D
 
Skal ikke si noe jeg som handlet vogn før uke 12....  Vugge er stas ja, vi har en som jeg, søsteren min, søskenbarn og div andre babyer i familien har lagt i. Ble pusset opp i fjor så er blitt veldig fin :)
 
Det er bra å være litt gal iblant! Jeg også har veldig lyst på en slik vugge :) Søsteren har den som har vært i familien nå, og jeg tror at når min blir født er hun ferdig med den :D Jippi!

Jeg også var litt gal for ca 2-3 uker siden! Skulle se på kjøkkenbord, og endte opp med en tripptrapp stol! Fikk den for 800 i stedet for 1600 så jeg slo til! Syns jeg gjorde et kjempekupp! Uansett får vi jo barn på besøk iblant, så det er jo ikke det værste man kan kjøpe ;)
 
hehe. Regner med at jeg ikke er den første eller siste som gjør plutselig impuls kjøp. klarte ikke å la være da jeg kom over denne vugga, hadde ikke lyst til å la sjangsen gå unna en gang til! Har jo verdens beste svigerforeldre som betalte 1000 kr av 1200 kr på vugga.

Nå har jeg ett høstprosjekt med å pusse den ned og male den hvit :) Håper den kan bli brukt videre i familien av mine barn igjen osv. Er jo så utrolig koselig emoticon
 
det er så koselig med vogge å ikkje minst praktisk å ha på stua...kan ikkje du legge ut bilde når du ha fått henta den?synst der er så spennende å sjå ka vi kjøpe :-)
er usikker på ka vogge  vi skal ha..har fått tilbud om å kjøpe leander vugge fra søskenbarne mitt,den er kjempe fin men veit ikkje om vi får plass...så har vi en vogge som har vært i familien lenge...den vart laga når mamma va venta til verden :-) ej he også logge i den å min elste gutt så det blir sikkert den.... :-)
 
Her snekrer min far vugge til oss, stor og god som kan brukes lenge:) Gleder meg til å ha den i stua!:) Rekner med å bruke den som seng på dagtid, siden soverommene ligger oppe i 2 etg - minst mulig løping fram og tilbake:)
 
Ting tar TID, men endelig kommer bilde av vuggen. har ikke begynt å på prosjektet enda. men ganske sikker på at den skal pusses ned og males hvit. tror det passer også bedre til int. i stua. Hva tror dere? Det er hjerter på korte endene og gris på lengste. Utrolig fornøyd med kjøpet :)
 
Så gøy :D vi har en sånn vugge som vi må pusse å male :) vi ha den klar før jul så den kan stå som pynt i stua :D
 
kjempe fin vugge!!!godt kjøp..
ej synst den ha vor kjempe fin i kvit... :-)
ej ha mala den :-)
 


tinemor fra sula skrev:
kjempe fin vugge!!!godt kjøp..
ej synst den ha vor kjempe fin i kvit... :-)
ej ha mala den :-)


Blir nok til at jeg maler den hvit ja, gannske sikker. Gleder meg til å bruke den :) den er kjempestor, ser kanskje ikke sånn ut på bilde. Sønnen min på litt over 2 år får plass i den og han er kanskje 94 lang eller noe :)
 
Back
Topp