Vært i dyreparken i dag du da?

Dollface

Forumet er livet
VIP
det har vi [:D]
LOS hadde leid hele parken, så det var gratis inngang for alle [:)]  Litt grått vær, men Tobias fikk sett Kutoppen i levende live [:D]
Løvene var særdeles pr-kåte i dag også, så da fikk vi jo se de denne gangen..

Slokna med en gang han satt seg i bilen, sov hele veien opp fra bilen i kjelleren - til 3 etasje, mens jeg kledde av han, klippa neglene hans - alt mens han lå på sofaen, med tv'n på... blir sliten av å være ute hele dagen ja [:D]

Nei for tenk..
Er en smule langt å reise gitt[:D]

ORIGINAL: GasOline

Høres ut som om dere har hatt en kjempefin dag.
Merker det på barna[:D]

Hvem er LOS?[8|]

strømleverandøren her på sørlandet [:D]

Vi har vært der[:)]

Vi var der også [:D] Hadde en topp dag!
ORIGINAL: Mamsen til 2..

Vi har vært der[:)]

Kunne gjerne TENKT meg å vært der i dag..?
Men bor litt langt borte da.. Får ta en tur til neste sommer, evt året etter der igjen..
Jeg ELSKER dyreparken og Kristiansand..!

Fikk spørsmål om å være med i dag men jeg orket ikke. Var der ifjor, sinnsykt med folk da ivertfall! Så gøy at løvene var litt pr kåte, ikke så ofte det skjer!

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Ikke vi! [8|]

Nei, dere var IKKE der [8D]

"tide... tide... tide..."  [:-]

Nei ikke vi..vi har årskort så da velger vi andre dager gitt [:)] var det mye folk der i dag? vi har vært der de åra vi ikke har hatt årskort og da var det sinnsykt mye folk

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: GasOline

Høres ut som om dere har hatt en kjempefin dag.
Merker det på barna[:D]

Hvem er LOS?[8|]

strømleverandøren her på sørlandet [:D]
hehe så snille de va da[:D]

ORIGINAL: FrøkenM

Nei ikke vi..vi har årskort så da velger vi andre dager gitt [:)] var det mye folk der i dag? vi har vært der de åra vi ikke har hatt årskort og da var det sinnsykt mye folk

det var MØE folk ja.. måtte parkere helt oppe på travbanen [:D]
var der i sommer og, høysesong - og da var det ikke så masse folk.. men i dag skulle vi ikke ta ting man måtte stå i kø for da, så vi merket ikke stort til det egentlig.. [:)]

Back
Topp