Vært hos M. L. PÅ TUL i dag..

morellen

Forelsket i forumet
..og så fantastisk det var! :love7
Lille var så ekstremt aktiv, hoppet og bokset vilt med armene! Alt så bra ut og nå er oddsen stor for at vi møter en frisk og fin baby i mai <3
Vi var spente på om han kom til å se kjønnnet, men mini "sto/satt" i stede for å ligge som de stort sett gjør, og lå også langt ned, så han ble nesten litt frustrert (sa at dette var han så god på at han ikke likte å ikke få det til :p), men allikevel holdt han en stor knapp på jente. Vi fikk beskjed om å ikke løpe i butikkene enda, så vi får se på OUL, det er jo bare fire uker til :) Var vanskelig å ta bilder av den aktive lille også, men et par bra fikk vi og filmene ble desto morsommere å se på! Ble flyttet en dag frem til 13+2 og termin 4.mai <3 IMG_20171026_191311.png
 
Så gøy!! Jeg var også der imorges [emoji7] han er helt fantastisk! Han mente jeg også var 13+2 men sa termin dato 2 mai til meg [emoji85] og mente det var to gutter i magen min [emoji170][emoji170]
a4b64e25d2bdcbd91baa6aa1103d173a.jpg
 
Skal dit på mandag [emoji4] Gleder meg [emoji4] Flotte bilder dere har fått [emoji4]
 
Så gøy!! Jeg var også der imorges [emoji7] han er helt fantastisk! Han mente jeg også var 13+2 men sa termin dato 2 mai til meg [emoji85] og mente det var to gutter i magen min [emoji170][emoji170]
a4b64e25d2bdcbd91baa6aa1103d173a.jpg
Så gøy! :D Og så moro at vi er like langt på vei! :) Men så rart da, han sa det flere ganger at den internasjonale terminen ble 1.mai, men norsk ble 4.mai til oss :p Jaja, vi regner nesten med at det sikkert blir flyttet enda litt på oul:p
Da er det helt sikkert to små gutter hos deg <3
 
Back
Topp