vært hos legen

PhillipOgLeah

Elsker forumet
i dag hadde jeg første svangerskap kontroll hos legen. hadde gått opp 1 kg på 2 mnd, hva hos legen når jeg hva ca 6-7 uker pga viste ikke hvor langt jeg hva på vei. men uansett, vi snakket mye om siste svangerskap og fødsel og fikk beskjed fra ho at ho vil sykemldt meg rett etter jeg er ferdig med permisjonen, med andre ord jeg fikk ikke begynne på jobb pga jeg fødet 5 uker før sist og gyn hadde skrevet til fastlegen min at etter uke 28 skal jeg få ekstra ul og faslegen min vil jeg skal gå lengst mulig gravid å vis jeg skal jobbe er det kanskje større fare for prematur fødsel, så jeg og ho ble enig jeg blir sykemeldt resten av svangerskap etter permisjonen, den er ferdig den 7 sep.

Gleder meg til jordmor time på fredag, kanskje jeg hører hjerte lyd.

godt de tar deg på alvor og passer godt på deg [:)]
blir lenge borte fra jobb for deg da, men er jo kjekt å kunne konsentrere seg om den lille hjemme og den i magen

Så bra at de tar deg på alvor og tenker på hva som er best for deg og den lille i magen[:)] Får håpe du går lenger dette svangerskapet og at du klarer slappe av[:)]

ja, jeg kommer å være lenge borte fra jobben, men det er jeg glad for, vil helst være hjemme og slappe av. har heller ikke så bra form om dagen. jeg er glad at legen min tar meg på alvor og tenker hva er best for meg og den lille i magen. det finnes jo mange leger som tar ikke alvor på gravide.

Back
Topp