Vært hos legen..

Uten at jeg vet det, så mener jeg på at jeg har hørt at tvillinger som regel kommer annen hver generasjon... men dette vet jeg fint lite om altså :p
Jeg er forresten tante til tvillinger :) Dobbel lykke med andre ord :D

Og til info om tvillinger; det er kun fra morsside og to eggede tvillinger som er arvelig! Alt annet er tilfeldig :) det at kvinnen slipper to egg er det som kan gå i arv, men hvorvidt egget deler seg til eneggede er kun tilfeldig. At det er tvillinger i farsslekt, har altså ingenting og si i fht hvorvidt event du får tvillinger :)

Ja det vet jeg ;) Men så er det i min familie at det er masse tvillinger :)

Derfor har jeg absolutt ingen arvelighet (altså, min manns tante har eneggede tvillinger. Nada arvelighet) så jeg vet at tanken i mitt hode er uten noe reelt grunnlag

Så jeg kommer til å se en reke med hjerteslag i morgen

Er så spennende med ul på bonusen din i morgen altså! :D

Uten at jeg vet det, så mener jeg på at jeg har hørt at tvillinger som regel kommer annen hver generasjon... men dette vet jeg fint lite om altså :p
Jeg er forresten tante til tvillinger :) Dobbel lykke med andre ord :D

Mener å huske at jeg har lest det jeg også :) Og mamma og dem har ingen tvillinger, mens generasjonen over dem igjen så er det mange tvilling par :) Pluss at jeg har noen tremeninger som er tvillinger også har søsteren min vært gravid med tvillinger to ganger :)

Back
Topp