Vært hos legen :)

Snokern

Elsker forumet
Da har jeg vært hos legen. Grunnen er at jeg har hatt blødninger jeg har trodd har vært mens, så om jeg fortsatt er drektig vet jeg ikke helt sikkert hvor langt jeg er på vei. Prøven hos legen viser at jeg definitivt er preggis, og han har sendt henvisning til sykehuset til tidlig ul. Bare å vente spent på å få time. Legen tror jeg er lengre på vei enn 5 uker, men det er kun pga når symptomene startet. Fikk også resept på kvalmestillende.

I morgen skal jeg til øre-nese-hals spesialist ettersom jeg har vært svimmel i snart en mnd. Har jo lenge trodd jeg har krystallsyken, så blir litt flaut å ha mast meg til en time der om alt skyldes svangerskap. Men legen mener jeg må gå på den timen, svimmelheten kan jo komme av begge deler.

Herreminhatt, føler meg passe teit, voksen dame som ikke klarer ha styring på når hun blir smelt på tjukka :p

Når legesekretæren fortalte testen var positiv begynte jeg å gråte, så hun trodde jeg ikke var fornøyd med resultatet. Hun sa jeg fikk tenke over saken. Jeg bare gikk uten å si så mye, men nå sipper jeg for at jeg har dårlig samvittighet for spira, at hun dama hos legen tror det er uønsket. :( Djiiises.

Flere enn meg med hormoner og følelser av en annen verden? :)
 
Ja den signerer jeg. her løper hormonene løpsk... menmen det er en liten pris å betale for en liten skatt <3
 
Det er ikke sikkert at hun legesekretæren syntes det var rart du begynte å gråte heller. Jeg var iallefall flink til å tolke alt og alle negativt ved forrige svangerskap! Don´t worry! Det går over ;)
 
Back
Topp