Vært hos legen

*lmk88*

Glad i forumet
Og der ble jeg 50% sykemeldt pga bekkenløsning. Håper inderlig at det hjelper slik at jeg kan fungere litt bedre i hverdagen ;)

Fler som er sykemeldt her inne? :)
 
så bra, eg e 20% sykemeldt av samme grunn
hjelpe dårlig når ikke jobben vil la meg jobba kortere dager noe som hadde hjelpt.
neidå her får eg fri 1 dag!
 
100% sykmeldt her, litt kjedelig, men hva kan man gjøre når bekkenet har sagt takk for seg å blodtrykke er alt for høyt..
 
Jeg 100% sykemeldt pga kvalme og kaster opp. Hadde håpet dette skulle gi seg men ser desverre ikke slitt ut. Så skal tilbake til legen 3 okt. Slitter også med bekkenet så er redd for at det ikke blir mer jobbing på meg :-(
 
er 100% sykmeldt pga bekkenløsning og bekkenlåsning fram til neste fredag. Skal til ny vurdering hos legen da og håper i grunn jobben kan omplassere meg og bruke meg til noe 3 dager i uka. Jeg jobber i utgangspunktet bare 60 % men trenger å jobbe de tre dagene kjenner jeg. 
 
Nei jeg er ennå ikke plaget med no spesielt ennå. MEN om jeg hadde blitt u funksjonell så hadde jeg bare mått jobbe likevel, for jeg har ikke fast jobb og tar kun ringevakter og da er jeg stuck!
 
100% sykemeldt her. Vært det helt siden ca uke 7. Først på grunn av hyperemesis, nå mest grunnet bekkenløsning. Sliter med hyperemesisen fremdeles da, men holdes under kontroll takket være zofran! Tror ikke jeg kommer tilbake til jobb før fødsel desverre.
 
Er 100 % sykemeldt,men så har jeg jo gått hjem hele tiden pga at jeg er arbeidsledig.
Men er 100% pga nav ikke vil sende meg ut i jobb og legen vet jeg ikke har klart det siden jeg ha kraftig bekkenløsning
 
Er 100% sykemeldt, men kroppen fungerer fint.. Her er det hodet og følelsene som er problemet. Har en fin tittel "lett depresjon og sammensatte lidelser".. Høres sikkert teit ut for dere som går å har vondt, men skulle heller hatt bekkenløsning en et forskrudd hode og følelser helt på villspor akkurat nå. God bedring uansett.
 


Nusk skrev:
sykmeldt 100% pga bekkenløsning jeg å.


eg og
 
Back
Topp