Vært hos legen

Perna

Glad i forumet
I dag har jeg vært hos legen fordi jeg har bihulebetennelse, vondt i ryggen og jævlig kvalme. Klarer nesten ikke få i meg noe mat  emoticon  

Legen ville ikke gi meg noe for kvalmen(afipran), annet enn en sykemelding så jeg kan slappe av. Han anbefalte meg akupunktur og ingerfærpiller. 

Så jeg er nå sykmeldt litt og skal til akupunktør på mandag, håper det hjelper.

I tillegg går jeg til kiropraktor, pga bekkenet og ryggen. Jeg merker jeg vil jobbe i dette svangerskapet, ikke være sykmeldt like lenge som sist.
 
Perna skrev:
I dag har jeg vært hos legen fordi jeg har bihulebetennelse, vondt i ryggen og jævlig kvalme. Klarer nesten ikke få i meg noe mat  emoticon  

Legen ville ikke gi meg noe for kvalmen(afipran), annet enn en sykemelding så jeg kan slappe av. Han anbefalte meg akupunktur og ingerfærpiller. 

Så jeg er nå sykmeldt litt og skal til akupunktør på mandag, håper det hjelper.

I tillegg går jeg til kiropraktor, pga bekkenet og ryggen. Jeg merker jeg vil jobbe i dette svangerskapet, ikke være sykmeldt like lenge som sist.

Huffda!
Stoor klem sendes til dere!
Håper du blir bedre iallefall! Også må enn prøve å slappe av, og ta det med ro!
Masse goood bedring til deg!
 
Stakkar.. Sender god bedring tanker til deg! Høres ikke bra ut. Plutselig var ikke mine plager så ille lenger.. Jeg er sykmeldt 50% pga rygg/bekken og sliter med å sitte.
Håper du snart føler deg bedre! :-)
 
Huff, god bedring!

Hvorfor ville han ikke gi deg kvalmestillende? Er det noe man helst ikke skal få i seg for mye av?
 
Back
Topp